Godaften.
Min datter er 8 måneder gammel. Hun har haft problemer med maven siden vi startede stille og roligt på mad da hun var 5 mdr. Hun er ammebarn.
Først fik vi afvide af lægen hun skulle have lactolose, og det fik hun en måneds tid. Så virkede det ikke rigtig mere og hun fik igeb problemer med at komme af med det og det var meget knoldet. Så sagde lægen movicol. Vi startede ud med et brev om dagen men her fik hun lidt for løs aff. Så den seneste måned har vi været nede på 1/2 brev.
I den tid har hun haft alm Lind aff men op til 8(!!) Gange om dagen 
Nu er hun bare mega forstoppet igen lige pludselig. Lægen har sagt vi skal prøve med 1 1/2 brev de næste par dage for at se om der hjælper. Det har vi prøvet i to dage nu, og det hjælper ikke rigtigt endnu 
Hun presser og presser, men der kommer ikke noget ud. Når det er meget slemt hjælper jeg hende, ved at stimulere numsehullet, også kommer der sådan nogen små knoldede ud...
Er der nogen som har erfaring med baby og forstoppelse? Tænker om det pludselig bliver bedre eller hvad? Jeg synes det er rigtig meget afførings middel hun får nu, og det hjælper jo ikkw
Har overvejet at høre lægen om vi kan blive henvist til børneafdelingen for at høre hvad de synes? Har hørt at andre er blevet det med samme problematikker. Er der nogen af jer hvis baby er blevet Det, og hvad siger lægerne derinde? Er det bare afførings middel til det virker eller hvad?
Anmeld
Citér