Min kæreste ønsker det skal være specielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
11 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er ikke gravid endnu, men vi prøver.

min kæreste ønsker at høre det på En speciel måde, da det er hans første barn..

så hvordan fortalte i til jeres mænd, de skulle være far eller til omverden i var gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2018

Troldemommi

Anonym skriver:

så hvordan fortalte i til jeres mænd, de skulle være far eller til omverden i var gravide?

Jeg tog ham i hånden og sammen gik vi hen og tjekkede graviditetstesten �� 

Anmeld Citér

8. juni 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

første gang bad jeg ham om at holde kæft og kastede testen efter ham Det brokkede han sig efterfølgende lidt over, så anden gang fik han testen i adventsgave

Anmeld Citér

8. juni 2018

Camilla <3

Jeg tog testen, som lynhurtigt blev positiv. Jeg råbte højt på min kæreste, som kom styrtende ud på badeværelset. Viste ham testen og så grinte vi bare.  Han havde allerede glemt at jeg var gået ud for at tag testen.  Så ikke noget vildt og voldsomt her. 

Til min mor og min lillesøster skrev vi “I skal være moster og mormor igen.” Og klippede bogstaverne ud, min mor var mistænkelig med det samme.  Min anden lillesøster fik det at vide samme dag jeg tog testen. 

Anmeld Citér

9. juni 2018

Benjamins'mor

Anden gang kaldte jeg på min kæreste og sagde “øh, jeg har lige taget en test og den er positiv“, havde ikke lige forventet det for vi prøvede ikke, men ca. 8 mdr senere kom hun ud. 

Anmeld Citér

9. juni 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg tog en bamse og gik med bamsen på hans dyne imens han sov... Og sagde faaaaaaaaar..... Faaaaaaaaar.. Er du klar til at få en afbrudt nattesøvn om 9 Mdr? 

Anmeld Citér

9. juni 2018

2017morigen

Første gang tror jeg at jeg sætte i et hyl da der kom 2 streger eller så sagde jeg det bare. 

Anden gang ville han lige nusse mit ene bryst da vi byttede plads så jeg også kunne komme  bad. Der havde jeg hævet min ene hånd på vej til at stikke ham lussing for det gjore bare ondt. Han kikkede på min hånd og sagde at jeg vist heller måtte tage en test. Så stod han ellers og så på mig imens jeg fik tisset på testen. Den var selvfølgelig bragende positiv med det samme 

Anmeld Citér

9. juni 2018

Stivdie

Jeg bagte en kage, og skrev FAR med glasuren på den. Han kiggede bare dumt på den og spurgte hvorfor, jeg havde bagt en kage til min far. Tiøren faldt dog, da han fik testen i hånden. Vi havde prøvet i et halvt år.

I hans familie sad vi og kiggede I en nytrykt familie-foto og, og så sneg han lige et scanningsbillede ned over siden og sagde "måske skulle det her have været med?" hvorpå hans mor hoppede en hel meter af bare glæde 

Til mine forældre havde vi lavet en lille pakke med lakrids, the, kiks, etc, og en scanningsbillede, som de fik i anledning af kombineret mors/fars dag. 

Og hos min bror fik vi hans treårige dreng til at løbe han med scanningsbillede og sige "se far, der er en baby i mosters mave!" 

Anmeld Citér

9. juni 2018

Anonym

Vi er superfertile, så har testet sammen., og ved nr. 3 var det min mand, der kunne fortælle MIG, at jeg var gravid, da "hans" test viste hurtigere svar end min.

Der har kun været 2 skuffende måneder på 4 børn, så metoden vil nok ikke være anvendelig ved alle..

Anmeld Citér

9. juni 2018

Anonym

Jeg købte en body hvor der stod “i love mom&dad” på og pakkede ind sammen med testen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.