Ferie i København med børn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. juni 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på hhv 4 år og 2,5 år. 

Vi har snakket om vi godt kunne tænke os en københavn tur og tage en tur i københavn zoo. 

Fra mandag til torsdag i uge 31. 

Men syntes det er en jungle at finde rundt i nogen gode råd til hvor vi kan overnatte med små børn uden det koster en formue ? 

Og selvfølgelig gerne i nærheden af københavn zoo   ( vi kommer fra fyn ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2018

Drwhosaidthat

Airbnb? Kender mange der lejer deres lejlighed ud der, også i nærheden af zoo

Anmeld Citér

7. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tæt i vil på centrum af Kbh og om det skal være hotel, men i Rødovre ligger der en okay campingplads med hytte udlejning. Det er ikke så svært at komme til zoo derfra og der ligger og en stor svømmehal i gå afstand fra campingpladsen. 

Anmeld Citér

7. juni 2018

anna111

Drwhosaidthat skriver:

Airbnb? Kender mange der lejer deres lejlighed ud der, også i nærheden af zoo

Har været inde og kikke syntes bare det er så forvirrende at finde ud af der inde 

Anmeld Citér

7. juni 2018

anna111

Hck skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tæt i vil på centrum af Kbh og om det skal være hotel, men i Rødovre ligger der en okay campingplads med hytte udlejning. Det er ikke så svært at komme til zoo derfra og der ligger og en stor svømmehal i gå afstand fra campingpladsen. 

Det ser desværre ikke ud til der er noget ledigt men tak 

Anmeld Citér

7. juni 2018

sne190810

anna111 skriver:

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på hhv 4 år og 2,5 år. 

Vi har snakket om vi godt kunne tænke os en københavn tur og tage en tur i københavn zoo. 

Fra mandag til torsdag i uge 31. 

Men syntes det er en jungle at finde rundt i nogen gode råd til hvor vi kan overnatte med små børn uden det koster en formue ? 

Og selvfølgelig gerne i nærheden af københavn zoo   ( vi kommer fra fyn ) 

Jeg syntes ikke du behøver lægge så meget vægt på, at det bør være tæt ved Zoologisk have. København er slet slet ikke så stor, at det tager lang tid at komme fra a til b. Hellere tænke på, om det “bare” skal være et sted i kan overnatte, og derfor bare har brug for soveplads og ikke så meget andet (Wake up Copenhagen hoteller kan anbefales her) eller om i gerne vil have lidt mere, fordi i ved i vil komme til at bruge tid på hoteller pga børn el andet. 

Jeg bor inde i København centrum, og ved min underbo blandt andet lejer ud via Airbnb. Men det koster efterhånden det samme som de billige hoteller, så ved ikke om det kan betale sig så meget mere at gøre brug af Airbnb. 

Skriv gerne for mere info.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.