Lavt hcg men ingen tegn på abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2018

babynummer2

Hej jeg var for en uge siden til scanning da jeg ikke ved hvor langt jeg er henne. Men han kunne ikke se noget foster. Har lagt et billed ind af hvordan mit hcg er gået op af med Ca en uges mellemrum . Jeg skal til scanning igen imorgen men nogen der har oplevet det og det stadigvæk kom en sund og rask baby? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2018

Rockertand

babynummer2 skriver:

Hej jeg var for en uge siden til scanning da jeg ikke ved hvor langt jeg er henne. Men han kunne ikke se noget foster. Har lagt et billed ind af hvordan mit hcg er gået op af med Ca en uges mellemrum . Jeg skal til scanning igen imorgen men nogen der har oplevet det og det stadigvæk kom en sund og rask baby? 

Du skal lige skrive, hvad prøven hedder.

Anmeld Citér

6. juni 2018

babynummer2

Rockertand skriver:

Du skal lige skrive, hvad prøven hedder.

Jeg ved ikke hvad prøven hedder bare det mit hcg tal der er blevet målt 

Anmeld Citér

6. juni 2018

csigvard

Altså jeg er lidt i tvivl om, hvad din bekymring er og hvorfor? Dit hormontal stiger jo, så der er højst sandsynligt et foster derinde.. At lægen ikke kunne se det, betyder bare at du var for kort henne til, at man kunne se noget endnu..

Anmeld Citér

6. juni 2018

babynummer2

csigvard skriver:

Altså jeg er lidt i tvivl om, hvad din bekymring er og hvorfor? Dit hormontal stiger jo, så der er højst sandsynligt et foster derinde.. At lægen ikke kunne se det, betyder bare at du var for kort henne til, at man kunne se noget endnu..

Da jeg var til scanning for en uge siden var han enlig klar til og give mig en abort. Men når alt stiger og der var en blommesæk ingen blødning eller noget syns jeg gerne jeg vil være helt sikker på der ingen baby er  Men ligger vågn hver nat og tænker over det. 

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym

Dit hcg stiger jo åbenlyst ikke korrekt,hvilket desværre hænger fint sammen med en tom livmodere.

Hvis der om 1-2 uger stadig ikke er et foster med hjertetblink,er jeg enig med lægen i,at i aktivt må afslutte graviditeten,da den ikke er levedygtig.

Håber du snart får en afklaring 

Anmeld Citér

6. juni 2018

babynummer2

Anonym skriver:

Dit hcg stiger jo åbenlyst ikke korrekt,hvilket desværre hænger fint sammen med en tom livmodere.

Hvis der om 1-2 uger stadig ikke er et foster med hjertetblink,er jeg enig med lægen i,at i aktivt må afslutte graviditeten,da den ikke er levedygtig.

Håber du snart får en afklaring 

Skal til scanning imorgen efter en meget lang uge. Men ville ikke afslutte før alt håb er ude. Men tak for svar. Selv om de ikke er positive altid kan det hjælpe en til og forbedre sig på hvad der skal ske ❤️

Anmeld Citér

6. juni 2018

csigvard

Hov havde desværre ikke lige set, at der var så lang tid mellem blodprøverne.. Ja så kunne det godt tyde på, at der måske er noget galt.. Men vi krydser fingre for, at der er en lille levende baby derinde 

Anmeld Citér

7. juni 2018

babynummer2

Det hele gik igang af sig selv her til morgen. Så regner ikke med man kan se noget Idag. 

Anmeld Citér

7. juni 2018

Calvin12

Øv med din sidste besked! 

Hvordan gik det hos lægen? Om ikke andet ønsker jeg alt held og lykke og et stort kram

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.