Hvad er der galt med min krop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
12 svar
4 synes godt om
6. juni 2018

Anonym trådstarter

Ja meget kort, er der nogle der har gode bud på hvad der sker?? 

Det her er morgen billed, inden jeg har spist, og det meget værre om aftenen selvfølgelig. 

Det gør vanvittigt ondt hele tiden i den forstand af at jeg er så spændt og føler mig fyldt op til randen.. 

Graviditet er testet, får menstruation og går på toilettet som normalt. Men føler det bliver værre og værre 

Læser pt til eksamen så lægen må lige vente, men ville høre om nogle har gode bud?

ved fx det kan være irriteret tyktarm, men det har jeg haft siden jeg var lille UDEN at se sådan ud. Det skete for 1-2 måneder siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Ja meget kort, er der nogle der har gode bud på hvad der sker?? 

Det her er morgen billed, inden jeg har spist, og det meget værre om aftenen selvfølgelig. 

Det gør vanvittigt ondt hele tiden i den forstand af at jeg er så spændt og føler mig fyldt op til randen.. 

Graviditet er testet, får menstruation og går på toilettet som normalt. Men føler det bliver værre og værre 

Læser pt til eksamen så lægen må lige vente, men ville høre om nogle har gode bud?

ved fx det kan være irriteret tyktarm, men det har jeg haft siden jeg var lille UDEN at se sådan ud. Det skete for 1-2 måneder siden 

Det er nok bedst med et smut forbi lægen. 

Ellers kunne det måske være at din krop er stresset? I forhold til du snart skal til eksamen. 

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym trådstarter

Hvis det bare var  stressen er ikke rigtig sat ind endnu og det startede også længe før det 

Anmeld Citér

6. juni 2018

mor til 2 skønne piger .

Er du tjekket for cyster ? Jeg så sådan ud og jeg havde en kæmpe cyste de måtte operere ud   

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym trådstarter

mor til pige 2011 skriver:

Er du tjekket for cyster ? Jeg så sådan ud og jeg havde en kæmpe cyste de måtte operere ud   

Nej det er jeg ikke  men er igang med at få tid til lægen for det gør alt for ondt at være så udspilet og kan ikke koncentrerer mig om læsningen.. 

det lyder ikke rart  hvor var den lokaliseret?

Anmeld Citér

6. juni 2018

Abracadabra

Forstoppelse? Kommer du på toilettet hver dag og har blød afføring? 

Anmeld Citér

6. juni 2018

HBV

Jeg tænker også forstoppelse. . 

Har du ændret dine spisevaner på det sidste ? Jeg plejer at få det sådan der når jeg spiser meget hvidt brød osv

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er på toilet (gerne flere gange), og tømmer fint ud  har på det seneste faktisk skulle fast hver morgen jeg vågner 

Jeg syntes ikke den er hård nej  normal konsistens 

det super ubehageligt, for føler jeg må stoppe med at spise før jeg er mæt mæt, fordi det føles ubehageligt 

Anmeld Citér

6. juni 2018

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke  men er igang med at få tid til lægen for det gør alt for ondt at være så udspilet og kan ikke koncentrerer mig om læsningen.. 

det lyder ikke rart  hvor var den lokaliseret?

Den sad ved æggestokken. Håber ikke for dig det er det , men det da værd at tjekke . 

Anmeld Citér

6. juni 2018

Wheelybug

Jeg gik faktisk on-off i nogle år med oppustet mave og mavesmerter, især om aftenen og følelsen af at være proppet. Lige pludselig kulminerede det og jeg skulle opereres for blindtarmsbetændelse. Efter det har jeg intet mærket til mavesmerter mere. Lægen mente, at mine mavesmerter over længere perioder sagtens kunne skyldes en blindtarm, der "drillede", som mit immunsystem formåede at holde i skak. Han havde hørt samme historie fra flere blindtarmspatienter. Ved dog ikk om man kan undersøges for det, før man får en reel blindtarmsbetændelse, som jo også kommer med feber, voldsomme smerter osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.