åh lille jørn...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Siber

jeg ville bare lige sige at jeg ikke huskede det som så grumt. Jeg fik det virkelig helt dårligt. Andreas og jeg sad bare og holdt i hånd.
Håber virkelig at jørn har fået en god opvækst trods alt!

Bliver virkelig vred på systemet! Det er sku barnets tarv det handler om! Hvorfor lytter man ikke til pædagogerne? åh............

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ivfmarie

Åh hvor sad jeg også mage gange og tænkte "hvorfor tager de ikke bare Jørn fra forældrene og gemmer ham". Men det løser jo heller ikke noget. Det er noget galt med vores system - men det er jo ikke nemt for nogen parter. Hvornår er det at systemet skal gribe ind? Ingen tvivl om at der skulle have været sket noget for lang tid siden i Jørn's tilfælde, men man hører jo også om andre sager hvor vi tuder fordi vi IKKE syns at barnet skulle have været fjernet!? Kan i HUSKE HISTORIEN OM HAM DEN BETTE GUT HER FRA nORDJYLLAND, DER BLEV FJERNET FORDI HANS MOR VAR SYG (UPS caps) og faren var for gammel til at varetage barnets tarv!? Der var det lige omvendt - alle var sure på systemet fordi han ikke måtte blive ved faderen. Det er ikke nemt for nogen :'( Marie - der er glad for at det ikke er mit arbejde at drage en belutning i sådan en led sag :(

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

ja hold da op. selvom jeg bare havde lyst til at tage barnet fra dem, så er man altså stadig nødt til at tænke på at de er forældrene, og tænk hvis den lille dreng kunne være med til at de kom på ret køl igen....
kan ikke huske hvor gammel han var da han kom væk, men de 3 måneder de statede medat gi dem var vel ok. så skulle der bare være en fast afgørelse derefter. og stå en fam klar!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.