(billede) er dette et myggestik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.003 visninger
3 svar
1 synes godt om
5. juni 2018

Anonym trådstarter

Er lige ano af hensyn til vores datter. Igår da hun var i skole fik hun to store røde pletter lige ved siden af hinanden. (hævede meget men tænkte myggestik).

Idag ser det sådan her ud?? Er det normalt eller eller hvad kan det være? Skal man tage hende til læge i morgen med det?

Hmm jeg har aldrig set nogle reagere på myggestik så voldsomt. Men tænker der måske er andre med anden erfaringer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka sagtens være myg.

Alberte har lige haft 2 kæmpe bid, hvor de var lige så store som min hånd, hævet og med en hvid ring rundt om. Vi var ved vagtlægen med hende, fordi de gerne ville se hende, da det er første gang hun har reageret så voldsomt. 

Jeg ville endelig bare ha givet hende en halv alergi pille, hvilket også var det lægevagten endte med at ordinere i en uge. Allerede 2 dage efter var det meget finer, men nu snart 3 uger sener, ka man stadig tydeligt se hvor bidene har været. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. juni 2018

L-mor

Jeps. Min søns to første myggestik i år så nogenlunde sådan ud. Jeg gloede også lidt og tænkte blodudtrædning, ringorm, osv. Men det var bare myggestik.

Anmeld Citér

5. juni 2018

Anonym trådstarter

Tak for svarene  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.