ih det er sgu lidt nervepirrende!
Min pige Har vendt i uk det meste af graviditeten efter de begyndte at tjekke det.
28+0-29+0 vendte hun på tværs ved jdm
Hun vendte med fødderne helt nede i mit bækken 31+0
31+5 ved 3D scanning vendte hun med hovedet nedad dog ikke fast
32+0 hovedet ned ved jdm. Hun troede først hun vendte i uk. Så jeg ved ikke om hun kan have taget fejl. Stadig ikke fast dog
kommer så til tjek FG pga mange plukveer og lidt blødning 35+1 alt så fint ud med liv, ingen forkortet livmoderhals, heller ingen uvi så de kunne ikke lige forklare pletblødningerne. Men de kunne så fortælle at hun vendte med måsen nedad igen... suk....
jeg er blevet scannet MEGET ofte igennem graviditeten pga min historik og kun EN gang er hun scannet med hovedet ned (i uge 32) så jeg har allerede en backup tid til pks til HVIS nu.
skal til tilvækst scanning i denne uge så må vi se hvordan hun vender der.
men kan godt mærke at det begynder at gå mig lidt på at jeg ikke rigtig kan forberede mig på det ene eller det andet nu.
Måden hun kommer ud på betyder intet. Men jeg har rigtig svært ved ikke at vide om det er det ene eller det andet, min første fødsel var en fødselar et dødfødt barn/provokeret abort uge 21 så jeg er selvfølgelig en smule ængstelig omkring ikke at kunne forberede mig mentalt
Havde lige brug for at få mine tanker ud
Anmeld
Citér