wee kun 9 dage til termin:)<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

så der kun 9 dage til min termin hvor er det skønt, men nøj hvor tiden går langsomt nu,

har lige et spøgsmål-- hvis man går over tid er det så forskeligt fra sygehus til sygehus hvornår de sætter en i gang?

38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Halbschön

T24/10-09 skriver:

så der kun 9 dage til min termin hvor er det skønt, men nøj hvor tiden går langsomt nu,

har lige et spøgsmål-- hvis man går over tid er det så forskeligt fra sygehus til sygehus hvornår de sætter en i gang?

38+5

Alt efter om barn og dig har det godt, vil jeg tro.. Men de fleste steder er det først efter 14 dage.... Selvom jeg gemmer på et meget stort barn, så blir jeg først sat i gang i morgen hvor jeg rammer 42+0.

Knus

Anmeld

15. oktober 2009

Tut

Jeg tror at de fleste steder har samme regler. At man først bliver sat igang efter 41+6.

Men hør din jordemoder hvis du går over tiden, så kan hun fortælle præcis hvilke regler "dit" sygehus har.

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

38+5

hovedreglen er vel at man bliver sat igang i løbet af 14 dage efter terminen, men at hver enkelt fødende er forskellig og at de tager højde for lillemandens størrelse i forhold til din osv...

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Jeg blev sat i gang på 14. dagen, Min jm sagde, at man måtte kun gå 14 dage over.. Hvis man går over i længere tid, har barnet ikke så meget foster fedt på sig, og huden bliver lidt som om det er ved at gå i opløsning...

Anmeld

15. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mange tak for svarene er bare sååå utolmodig nu

Anmeld

15. oktober 2009

Nybagt mor

Spændende...!

Jeg har selv 10 dage ugen til termin, og har igennem hele graviditeten troet at jeg ville føde lidt før tid - men lader ikke til det, intet er under optræk indtil videre...

Så ja - ret aktuelt debat, håber dog ikke på at komme til at gå hele de 14 dage over tid, vil jo gerne se ham den lille derinde

Christine, 38+4

Anmeld

15. oktober 2009

Nybagt mor

Renée88 skriver:

Alt efter om barn og dig har det godt, vil jeg tro.. Men de fleste steder er det først efter 14 dage.... Selvom jeg gemmer på et meget stort barn, så blir jeg først sat i gang i morgen hvor jeg rammer 42+0.

Knus

Og pøj pøj til dig med i igangsættelsen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.