Lynhurtigt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2018

Anonym trådstarter

Skal til en fest her om ca 14 dage og vil voldsomt gerne kunne klemme mig ned i en strl small kjole. Den kan lige nu ikke lukkes helt ved ryggen, omend jeg virkelig prøver.

Er der nogle der kender den bedste lyn quick fix kur? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2018

Anonym

28 dags kuren.

Du kan jo godt nøjes med at tage de første 2 uger.

Ellers kan du også bare ligge 500 kalorier under dit vedligeholdelsindtag,så vil du tabe 1 kg på de 14 dage.

Anmeld Citér

3. juni 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Skal til en fest her om ca 14 dage og vil voldsomt gerne kunne klemme mig ned i en strl small kjole. Den kan lige nu ikke lukkes helt ved ryggen, omend jeg virkelig prøver.

Altså, hvis det bare lige er for at kunne passe din kjole og det ikke betyder noget, at du tager på igen bagefter, så tænker jeg  at juice eller suppekur kunne være vejen frem. Det ville jeg dog ikke begynde på 14 dage før, da jeg ville blive overmandet af sult og sikkert spise så meget, at jeg ville ende med at veje mere end udgangspunktet.

Vil selvfølgelig understrege at lynkure er en dårlig ide  men gætter på, du selv ved det.

Anmeld Citér

3. juni 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Altså, hvis det bare lige er for at kunne passe din kjole og det ikke betyder noget, at du tager på igen bagefter, så tænker jeg  at juice eller suppekur kunne være vejen frem. Det ville jeg dog ikke begynde på 14 dage før, da jeg ville blive overmandet af sult og sikkert spise så meget, at jeg ville ende med at veje mere end udgangspunktet.

Vil selvfølgelig understrege at lynkure er en dårlig ide  men gætter på, du selv ved det.

Ja, ved godt, at resultatet af en lynkur ofte bliver at man tager det hele på igen, men nu drejer det sig netop kun om én aften, hvor jeg gerne vil have smidt et par kilo 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Ja, ved godt, at resultatet af en lynkur ofte bliver at man tager det hele på igen, men nu drejer det sig netop kun om én aften, hvor jeg gerne vil have smidt et par kilo 

Men du er jo ikke selv herre over hvor på kroppen du smider de kilo. Måske har du tabt dig et par kilo til det bryllup, men hvis det er et andet sted end der hvor lynlåsen sidder, er det jo lige meget . Så køb en kjole du kan passe nu og som du kan trække vejret frit i 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Fitmommyherning

Hck skriver:

Men du er jo ikke selv herre over hvor på kroppen du smider de kilo. Måske har du tabt dig et par kilo til det bryllup, men hvis det er et andet sted end der hvor lynlåsen sidder, er det jo lige meget . Så køb en kjole du kan passe nu og som du kan trække vejret frit i 

Enig. Man kan ikke punkttræne eller tabe

Anmeld Citér

4. juni 2018

Ena

Anonym skriver:

Da jeg skulle giftes, kom jeg til at sy min brudekjole for lille. Der var hverken tid eller penge til en ny, så jeg spiste grøntsager, bær, æg og fisk og intet andet (på nær citron, salt osv og en kvart avocado i ny og næ) i en måned. Styrketrænede og cyklede samtidig, og tabte jeg selvfølgelig ret meget. Regnede ud at jeg fik i omegnen af 1000 kcal om dagen og jeg er 177 cm høj. Måske du kan bruge det til noget  

Anmeld Citér

4. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Dukankuren - du kan evt bare tage nogle dage i den første fase, hvor du kun spiser protein. 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Mullesmith

Juicekur eller frugt og grøntsagssmoothies. Max 1000kcal om dagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.