Spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2018

Anonym trådstarter

hey.

som overskriften lyder er deen problemer med mine spisevaner.

jeg er nu i uge 13 og er langt om længe sluppet for kvalmen. Meeeen jeg kan slet ikke spise noget nu, det har stået på i en uges tid.

idag spiste jeg f.eks ti stykker rugbrød men noget agurk og frugt ved siden af men har slet ikke været sulten siden, har hen af dagen prøvet at få klemt mine mellem måltider ned men uden held og her til aften kunne jeg knap nok tage en bid af min kylling og jeg ved i forvejen at fosteret ikke vokser helt som det skal, den er for lille i forhold til jeg er i uge 13.

nogen der har prøvet noget ligne og hvad gjorde i og skal jeg mon snakke med lægen om det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hey.

som overskriften lyder er deen problemer med mine spisevaner.

jeg er nu i uge 13 og er langt om længe sluppet for kvalmen. Meeeen jeg kan slet ikke spise noget nu, det har stået på i en uges tid.

idag spiste jeg f.eks ti stykker rugbrød men noget agurk og frugt ved siden af men har slet ikke været sulten siden, har hen af dagen prøvet at få klemt mine mellem måltider ned men uden held og her til aften kunne jeg knap nok tage en bid af min kylling og jeg ved i forvejen at fosteret ikke vokser helt som det skal, den er for lille i forhold til jeg er i uge 13.

nogen der har prøvet noget ligne og hvad gjorde i og skal jeg mon snakke med lægen om det?  

2 stykker rugbrød og ikke ti stykker. Taste fejl 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck

2 stykker rugbrød og ikke ti stykker. Taste fejl 

Tænker at det også kan have noget med varmen at gøre i øjeblikket, jeg har f.eks "kun" spist 2 kuvert flutes i dag og drukket et glas koldskål, min appetit er også ret langt væk i øjeblikket når det er så varmt. Jeg er desuden ret sikker på at spiren i maven nok skal få hvad den skal bruge selvom du ikke spiser så meget i øjeblikket. Til gengæld har jeg drukket en hulens masse vand og cola som der var blevet dejligt køligt i fryseren 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.