Svømmehal Nordsjælland og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2018

Anonym trådstarter

1. hej

sagen er den at min læge har anbefalet mig at gå til lidt svømning grundet mine mave muskler stadig ikke er kommet sig 100 % efter et KS for 2 år siden og nu er jeg ( uplanlagt men lykkelig) gravid igen og skal gerne have trænet musklerne op. Har fået en plan af læge 

Jeg har prøvet Hillerød svømmehal men her blev jeg konstant presset for at komme til deres graviditets svømning trods jeg flere gange fortalte dem at jeg desværre ikke har mulighed for at komme kl 13 hvor det foregår. Jeg kan kun om formiddagen. Jeg fortalte livredderne at jeg har en trænings plan med min læge og alligevel skulle hun hele tiden rette mig. Aftalen er at jeg skal svømme brystsvømning men så må jeg ikke sprede benene som man gør men skal nu have dem samlet og nærmest hundesvømme. Spurgte om det var et hygiejne spørgsmål eller? Fik afvide at det var det ikke det var kun for mit bækkens skyld. Igen fortalte at lægen havde sagt god for det men nej og jeg kunne jo bare tilmelde mig deres graviditethold. Endte med at gå inden efter jeg havde været der i 20 min hvor jeg havde diskuteret i de 10.

Gribskov blev også prøvet men her var der kun 2 baner åbne og de var godt fyldt. Og fik afvide at jeg nok svømmede for langsomt til at dele bane. Gik hjem uden at være i vandet overhovedet. 

Så er der nogen der kender en god svømmehal hvor man kan få lov at svømme som gravid i baner? Kan svømme til kl. 11.45 max og er i bil så kan godt køre lidt. 

Hvad kan I anbefale??

så 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2018

Munder

Jeg vil klart anbefale Værløse svømmehal, der kommer vi ofte��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.