Upcoming fødsel allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2018

Anonym trådstarter

Pyha. 

De sidste to dage har godt nok været hårde, jeg har aldrig rigtig mærket mine plukveer andet end hvis jeg har set min mave blive hård.

men de sidste 2 dage har der godt nok været mange, og altid når jeg ligger stille er de mærkeligt nok først, bare som eksempel havde jeg 8-9 stykker (jeg stoppede med at tælle til sidst) indenfor ca en halv time. De er dog hverken smertefulde eller lange.

og så har jeg haft lidt mens murren dernede indimellem. Men her til morgen føler jeg mig godt nok bare utilpas, jeg kan ik rigtig beskrive hvordan. 

Jeg tænker ikke det er nødvendigt at ringe til FG. De kan jo ik gøre noget til eller fra, jeg er dog “kun” i uge 35+0 idag. Men jeg kan da godt tænke på om der er noget under opsejling, jeg render også på wc hele tiden (nr 2) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg kan læse i den mail jeg får hver dag at det faktisk er almindeligt at plukveerne kommer og varer ca 30-90 sekunder i løbet af de næste par uger...

hvis de bliver regelmæssige og varer 2 minutter eller mere pr gang så ville jeg ringe til FG med det samme... (hvilket minder mig om at jeg altså skal huske at få fundet nummeret til dem...)

jeg er selv i uge 35 fra imorgen ;)

og varmen har klart påvirket mængden af plukveer og ubehag...

puha altså i går var jeg nødt til at ligge mig ned 3 gange hvor jeg ellers højest har haft en pause de andre dage...

så hold øje hvis de varer mere end 2 minutter ad gangen, og ellers er det bare øvelse i når det skal være rigtigt...

Anmeld Citér

31. maj 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg kan læse i den mail jeg får hver dag at det faktisk er almindeligt at plukveerne kommer og varer ca 30-90 sekunder i løbet af de næste par uger...

hvis de bliver regelmæssige og varer 2 minutter eller mere pr gang så ville jeg ringe til FG med det samme... (hvilket minder mig om at jeg altså skal huske at få fundet nummeret til dem...)

jeg er selv i uge 35 fra imorgen ;)

og varmen har klart påvirket mængden af plukveer og ubehag...

puha altså i går var jeg nødt til at ligge mig ned 3 gange hvor jeg ellers højest har haft en pause de andre dage...

så hold øje hvis de varer mere end 2 minutter ad gangen, og ellers er det bare øvelse i når det skal være rigtigt...

Okay super! Så lange tror jeg ik de er. Jeg har slet ikke haft så mange plukveer før så der er selvfølgelig lidt voldsomt når der kommer så mange fra den ene dag til den anden, især forsi jeg overhovedet ikke anstrenger mig. 

Jeg har slet ikke haft ubehag denne graviditet. Er virkelig sluppet billigt. Og selvfølgelig er der varmt men så har jeg holdt mig indenfor ved min blæser 

det er sådan en uforklarlig uro. 

Men ja der kommer jo til at ske noget fra nu af og de sidste uger så vi tager det stille og roligt 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Pyha. 

De sidste to dage har godt nok været hårde, jeg har aldrig rigtig mærket mine plukveer andet end hvis jeg har set min mave blive hård.

men de sidste 2 dage har der godt nok været mange, og altid når jeg ligger stille er de mærkeligt nok først, bare som eksempel havde jeg 8-9 stykker (jeg stoppede med at tælle til sidst) indenfor ca en halv time. De er dog hverken smertefulde eller lange.

og så har jeg haft lidt mens murren dernede indimellem. Men her til morgen føler jeg mig godt nok bare utilpas, jeg kan ik rigtig beskrive hvordan. 

Jeg tænker ikke det er nødvendigt at ringe til FG. De kan jo ik gøre noget til eller fra, jeg er dog “kun” i uge 35+0 idag. Men jeg kan da godt tænke på om der er noget under opsejling, jeg render også på wc hele tiden (nr 2) 

Jeg havde on/off regelmæssige plukveer fra uge 29 og nogle gange også med ubehag. Jeg fødte først 40+1

Anmeld Citér

31. maj 2018

Fitmommyherning

Man kan altid ringe til FG hvis man er i tvivl og gerne lige vil kikkes på

Anmeld Citér

31. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Okay super! Så lange tror jeg ik de er. Jeg har slet ikke haft så mange plukveer før så der er selvfølgelig lidt voldsomt når der kommer så mange fra den ene dag til den anden, især forsi jeg overhovedet ikke anstrenger mig. 

Jeg har slet ikke haft ubehag denne graviditet. Er virkelig sluppet billigt. Og selvfølgelig er der varmt men så har jeg holdt mig indenfor ved min blæser 

det er sådan en uforklarlig uro. 

Men ja der kommer jo til at ske noget fra nu af og de sidste uger så vi tager det stille og roligt 

Jeg har kun haft "problemer " med plukveer denne gang.

Så føler mig heldig selvom jeg måtte sygemeldes tidligt. 

Sidst havde jeg rigtig meget kvalme og mavesyre nærmest konstant. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Man kan altid ringe til FG hvis man er i tvivl og gerne lige vil kikkes på

Jeg føler mig ikke utryg så jeg føler ikke behøvede for at ringe til FG endnu. Jeg har haft veer før, dog ved igangsat fødsel så dem kender jeg godt. Jeg fik bare ikke fornøjelsen af “opstartsfasen” 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg har kun haft "problemer " med plukveer denne gang.

Så føler mig heldig selvom jeg måtte sygemeldes tidligt. 

Sidst havde jeg rigtig meget kvalme og mavesyre nærmest konstant. 

Jeg er åbenbart enormt heldig, jeg havde heller ingen gener sidste gang. Kun meget træt faktisk fra start til slut. Det har jeg ikke engang haft denne gang, først nu, men det er klart med +10 kg på kontoen og varmen osv. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Jeg havde on/off regelmæssige plukveer fra uge 29 og nogle gange også med ubehag. Jeg fødte først 40+1

Ja jeg ved godt det heller ikke er unormalt. Dog er ingen ens 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Anonym trådstarter

Ingen uvi eller andet i urinen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.