Så er vi i gang med udredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2018

biniek

Hej

Det er endnu ikke lykkes os at blive gravide, vi har prøvet i ca 10 måneder.

Det er dog ikke det der generer så meget, jeg var sammen med min x i flere år hvor vi også gerne ville have børn, det blev dog ikke til noget og fik ikke gjort noget mere ved det den gang.

Havde en SA i februar 2015, efter vi havde prøvet i 2 år og nu står vi her 3 år senere og er sendt til udredning.

Lægen mener jeg har PCOS, men har lidt svært ved at tro det, jeg har regelmæssig cyklus, rigtig slemme smerter ved mens, ingen akne eller øget hårvækst.

Jeg bliver testet for fertilitet og smerterne samtidig.

Synes i det kan være pcos?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2018

2017morigen

biniek skriver:

Hej

Det er dog ikke det der generer så meget, jeg var sammen med min x i flere år hvor vi også gerne ville have børn, det blev dog ikke til noget og fik ikke gjort noget mere ved det den gang.

Havde en SA i februar 2015, efter vi havde prøvet i 2 år og nu står vi her 3 år senere og er sendt til udredning.

Lægen mener jeg har PCOS, men har lidt svært ved at tro det, jeg har regelmæssig cyklus, rigtig slemme smerter ved mens, ingen akne eller øget hårvækst.

Det lyder udmidbart mere som endotrimiose��

Men det undersøger de også for når du bliver udredt. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Camillos

biniek skriver:

Hej

Umiddelbart skulle det vel så være i mild grad.... Det kan være du har lidt cyster på æggedtokkene.. Jeg håber de finder en forklaring så i kan få den hjælp i behøver 

Anmeld Citér

31. maj 2018

biniek

2017morigen skriver:

Det lyder udmidbart mere som endotrimiose��

Men det undersøger de også for når du bliver udredt. 

Ja det synes jeg nemlig også.

Gør de det? Har læst at der skal en larskopi til hvis man skal se om det er det?

Anmeld Citér

31. maj 2018

biniek

Camillos skriver:

Umiddelbart skulle det vel så være i mild grad.... Det kan være du har lidt cyster på æggedtokkene.. Jeg håber de finder en forklaring så i kan få den hjælp i behøver 

Jo tak 

Jeg håber bare på at de kan hjælpe ��

Men min læge klør bare på var til læge 2 gange denne uge og skal 2 gange i næste uge 

Så hun er i hverfald villig til at hjælpe  

Anmeld Citér

31. maj 2018

2017morigen

biniek skriver:

Ja det synes jeg nemlig også.

Gør de det? Har læst at der skal en larskopi til hvis man skal se om det er det?

Nogen gange kan man også se det på scanninger men oftes kræver  diagnose en lapraskopi. Men der er standart udredningen og der kan komme flere undersøgelser til hvis gynækologen skønner det er nødvendigt. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

biniek

2017morigen skriver:

Nogen gange kan man også se det på scanninger men oftes kræver  diagnose en lapraskopi. Men der er standart udredningen og der kan komme flere undersøgelser til hvis gynækologen skønner det er nødvendigt. 

Ok 

Det lader til at gå hurtigt, så jeg glæder mig at få svar 

Anmeld Citér

16. juni 2018

biniek

Min læge lavede et celleskrab, som åbenbart ikke var brugeligt. Så nu skal jeg vente til september og prøve igen. Synes godt nok det er lang tid at vente nu processen er i gang ��

Anmeld Citér

25. september 2018

biniek

Så har vi fået lavet en ny celleskrabning.

Får svar om en uge ca. 

Ved ikke hvad jeg skal håbe på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.