kan vi det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
7 svar
6 synes godt om
30. maj 2018

Anonym trådstarter

vi er ved at arrangere vores bryllup, og der hvor vi ville holde selve vielsen er ikke mulighed alligevel. Min kæreste sagde så at der hvor vi skal holde festen er det også muligt at blive viet, så vi kunne jo holde det hele et sted, men jeg er blevet i tvivl.

Vi har nogle gæster der kun skal inviteres med til vielsen, men kan vi godt det når det hele er et sted?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2018

Fitmommyherning

Det ville jeg ikke selv synes, så ville jeg ihvertfald holde reception bagefter får dem som ikke er inviteret Til festen

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Det ville jeg ikke selv synes, så ville jeg ihvertfald holde reception bagefter får dem som ikke er inviteret Til festen

vi havde planlagt at efter selve vielsen skulle der være en lille forfriskning til alle inden vi kørte videre til selve festen.

Anmeld Citér

30. maj 2018

asphodel

I kan ikke tillade jer at stå og smide folk ud af døren, for nu skal de særligt vigtige gæster til at feste. Enten må I invitere alle eller holde vielse og fest separat.

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

I kan ikke tillade jer at stå og smide folk ud af døren, for nu skal de særligt vigtige gæster til at feste. Enten må I invitere alle eller holde vielse og fest separat.

det er jo ikke fordi vi "smider folk ud af døren" som du formulerer det. Hvis vi fik et andet sted til vielse og reception, så vil vi stadig bede folk om at skulle gå.

Hvis vi holder det samme sted, så vil selve vielsen foregå ude i haven og middagen er inde i den store sal. Vi har så snakket om at receptionen kunne holdes på terrassen eller den lille sal.

Anmeld Citér

30. maj 2018

Troldemommi

det er jeres fest og i må gøre hvad i ønsker, men på den måde bliver det meget tydeligt hvem der er A-gæster og hvem der er B-gæster, i risikerer at træde nogle gæster over tæerne 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

det er jeres fest og i må gøre hvad i ønsker, men på den måde bliver det meget tydeligt hvem der er A-gæster og hvem der er B-gæster, i risikerer at træde nogle gæster over tæerne 

de gæster der er inviteret til festen er vores nærmeste - vores forældre, bedsteforældre og søskende med deres partnere og børn - og så er vi allerede oppe på 35

Så er der alle vores venner, familie og kollegaer.

Anmeld Citér

30. maj 2018

grinny

Vi blev gift i kirken og kørte så til slottet hvor både reception og fest skulle holdes. Dem der kun var inviteret til reception havde indbydelse med tidspunkt på hvornår receptionen var slut og de nærmeste ville trække sig tilbage og spise og der var ingen sure miner eller folk der ikke ville gå - de gik løbende fra receptionen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.