Dampmoppe ? Er det noget værd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2018

Sujan

med 2 hunde og 2 små børn og et meget lille hjem, så synes jeg det hurtigt bliver beskidt og selvom jeg vasket og tørre af hele tiden, så bliver det hurtigt beskidt igen. Har overvejet sådan en dampmoppe da det ser enormt smart ud og virker til at tørre hurtigt og være rimelig effektivt. Er der nogen der har sådan en der er glad for den???? Eller nogen der har købt en og fortrudt???? Kom gerne med ris/ros/anbefalinger :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2018

Sandratoft

Sujan skriver:

med 2 hunde og 2 små børn og et meget lille hjem, så synes jeg det hurtigt bliver beskidt og selvom jeg vasket og tørre af hele tiden, så bliver det hurtigt beskidt igen. Har overvejet sådan en dampmoppe da det ser enormt smart ud og virker til at tørre hurtigt og være rimelig effektivt. Er der nogen der har sådan en der er glad for den???? Eller nogen der har købt en og fortrudt???? Kom gerne med ris/ros/anbefalinger :-)

Hvilket slags gulv har i?  

Anmeld Citér

29. maj 2018

sne190810

Jeg har engang lånt en af min mor, den fungerede rigtig godt, kunne både bruge den på gulv, væg og glas. Den havde forskellige hoveder, jeg kunne skifte imellem. 

Jeg kunne godt selv finde på at købe en

Anmeld Citér

29. maj 2018

Sujan

Sandratoft skriver:

Hvilket slags gulv har i?  

Pergo laminatgulv

Anmeld Citér

30. maj 2018

Sandratoft

Sujan skriver:

Pergo laminatgulv

Så tror jeg at i ville få god gavn af en 

Anmeld Citér

30. maj 2018

naj88

Vi har en Vileda dampmoppe. Jeg ved ikke, om den vasker helt lige så rent, som hvis man vasker gulvet rigtigt med sæbe. Men min kæreste synes den er sjovt at bruge, så til gengæld bruger han den hver uge, hvor vores gulv blev vasket betydeligt sjældnere før vi fik dampmoppen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.