Dræn i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. maj 2018

MorTilN

Min søn på knap 11 mdr har stadig væske på ørene og har højst sandsynligt haft det siden omkring januar, så han skal have lagt dræn i ørene i denne uge og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre andres erfaring omkring at jeres børns reaktion på at få lagt dræn og hvordan i tiden efter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2018

LHS

Det er det bedste vi har gjort før for datter. Hun blev en helt anden og meget gladere pige. Det var hårdt da hun vågnede, fordi hun vågnede meget hurtigt. Så lad ham endelige sove så længe som muligt efter narkosen. En time efter operationen cyklede hun rundt i stuen som om intet var hændt. Dagen efter kom hun i dagpleje og alt var godt.

Rigtig god fornøjelse med det 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Sujan

Det er ikke rart når de skal i narkose, men det går hurtigt og efterfølgende har man ret glade og afslappede børn...

jeg havde sat en hel dag af til putning på sofaen og hygge da min datter skulle have dræn, men hun var simpelthen så frisk og virkede til det virkelig lettede en del så vi var ude og lege flere timer efterfølgende. Tror det var virkelig rart for hende at slippe for trykket og hun sov meget bedre efterfølgende.

Anmeld Citér

29. maj 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Det er aldrig rart at lægge sit barn i narkose , men det er hurtigt overstået. Vores pige var lidt omtumlet bagefter, men i vældig godt humør, da hun vågnede. Hun var frisk og glad resten af dagen. MEN hun sov faktisk værre i ugerne efter, at drænene blev lagt og jeg var ved at omkomne af træthed. Drænene sidder tilsyneladende som de skal, men søvnen er stadig af h til. Dog virker hun bedre tilpas om dagen pg der er kommet mere sprog på hende. Hun fik lagt dræn i marts dagen før hendes 1 års fødselsdag.

Anmeld Citér

29. maj 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er også det bedste, vi har gjort for vores datter. Hun var groggy bagefter, men var hurtug over det. 

Det var virkelig En lettelse for hun var konstant syg før.. og græd meget. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

MorTilN

Så der blevet lagt dræn i morges og min normalt så glade og aktive dreng har ikke brugt tiden på andet ind at græde, vride sig og ellers sove siden han vågnede fra narkosen  Ørelægen sagde så også at han havde haft rigtig meget væske på begge ører så det nok også en voldsom oplevelse for ham at han lige pludselig kan hører ordentligt igen efter formodentlig 5 måneder plus han lige skal vende sig til et andet tryk i ørene.

Anmeld Citér

31. maj 2018

Tullemoar

MorTilN skriver:

Så der blevet lagt dræn i morges og min normalt så glade og aktive dreng har ikke brugt tiden på andet ind at græde, vride sig og ellers sove siden han vågnede fra narkosen  Ørelægen sagde så også at han havde haft rigtig meget væske på begge ører så det nok også en voldsom oplevelse for ham at han lige pludselig kan hører ordentligt igen efter formodentlig 5 måneder plus han lige skal vende sig til et andet tryk i ørene.

Jeg håber, det bliver bedre i løbet af dagen. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

MorTilN

Lillefis90 skriver:

Jeg håber, det bliver bedre i løbet af dagen. 

Han er stadig pyldret men har endelig gidet  at spise lidt og er begyndt at lege lidt også og lave ballade igen 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Tullemoar

MorTilN skriver:

Han er stadig pyldret men har endelig gidet  at spise lidt og er begyndt at lege lidt også og lave ballade igen 

Dejligt at høre!

Anmeld Citér

31. maj 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
MorTilN skriver:

Det gjorde min også! Giv det et par dage.. 

de skal lige vænne sig til at kun høre, og at det ikke gør ondt mere!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.