knop på livmoderhalsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
1 svar
1 synes godt om
28. maj 2018

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Hej alle.
Ja, det er nok et mærkeligt spørgsmål.

De sidste par dage, når jeg har mærket på livmoderhalsen?

I sidste måned d. 30 blev jeg scannet hos gynækologen, da jeg har haft nogle lange og utilregnelig menstruationer. Alt så normalt ud. Mit æg var ved at modnes, min væg var en normal tykkelse. Jeg havde ikke polypper eller cyste. Tilgengæld startede jeg med at bløde samme dag, og det varede indtil d. 14 maj.  

Men som sagt, i dag mærker jeg en knop. Jeg har ikke oplevet at have en lille knop på min livmoderhals før, ellers har jeg bare ikke lagt mærke til det? (Jeg prøver at følge med i cyklussen) Er jeg ikke gravid, som det tyder meget på jeg ikke er, så passer det også med at min livmoderhals er så "hævet" som det er og den hvide udflåd.

Har i prøvet det samme? Er det helt normalt? Eller bør jeg lige få ringet til en læge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2018

Camillos

Blablaa skriver:

Hej alle.
Ja, det er nok et mærkeligt spørgsmål.

De sidste par dage, når jeg har mærket på livmoderhalsen?

I sidste måned d. 30 blev jeg scannet hos gynækologen, da jeg har haft nogle lange og utilregnelig menstruationer. Alt så normalt ud. Mit æg var ved at modnes, min væg var en normal tykkelse. Jeg havde ikke polypper eller cyste. Tilgengæld startede jeg med at bløde samme dag, og det varede indtil d. 14 maj.  

Men som sagt, i dag mærker jeg en knop. Jeg har ikke oplevet at have en lille knop på min livmoderhals før, ellers har jeg bare ikke lagt mærke til det? (Jeg prøver at følge med i cyklussen) Er jeg ikke gravid, som det tyder meget på jeg ikke er, så passer det også med at min livmoderhals er så "hævet" som det er og den hvide udflåd.

Har i prøvet det samme? Er det helt normalt? Eller bør jeg lige få ringet til en læge? 

Jeg ved ikke hvad der er normalt.. Har aldrig kunne mærke min egen livmoderhals 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.