Hindeløsning - har i nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.196 visninger
10 svar
1 synes godt om
28. maj 2018

Emilie91

Hej de damer  

jeg har fået foretaget en hindeløsning her kl 10. Der er endnu ikke sket noget men jeg holder modet oppe og håber da på der sker noget snart  men i mellemtiden kunne jeg måske høre jer om i har nogen erfaring med hindeløsning? Eller anden nyttig information eller råd? 

Kh utålmodig højgravid der egentlig ikke burde være utålmodig endnu 

jeg er andengangs gravid og 39+1  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2018

Camillos

Emilie91 skriver:

Hej de damer  

jeg har fået foretaget en hindeløsning her kl 10. Der er endnu ikke sket noget men jeg holder modet oppe og håber da på der sker noget snart  men i mellemtiden kunne jeg måske høre jer om i har nogen erfaring med hindeløsning? Eller anden nyttig information eller råd? 

Du er heldig du får hindeløsning nu... De plejer at sige at de først vil røre dig til termin.... Med min første fik jeg hindeløsning 3 gange... De første 2 gav det bare en masse murren og plukkeveer .. Den sidste gang gik der også gang i små veer og jeg gik i fødsel men der fik jeg også et lavament.  

Anmeld Citér

28. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Emilie91 skriver:

Hej de damer  

Jeg fik hindeløsning da jeg var 38+4, hvilket betød tegnblødning, adgang af slimprop, og veer - med det sammen. Fik hindeløsning kl. 14 og havde født inden midnat.

Anmeld Citér

28. maj 2018

Lisette W

Jeg fik hindeløsning dagen før termin omkring kl 16. Næste formiddag begyndte veerene stille og roligt og jeg fødte om aftenen

Anmeld Citér

28. maj 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg fik hindeløsning 41+0. 

Hun sagde at det er 50/50 om hindeløsningen virker og hvis hindeløsningen skal have æren for fødslen skal man have fået veer indenfor 24 timer efter løsningen. 

Jeg fik hindeløsning fredag kl. 11. Havde plukveer hele dagen og en på aften begyndte de at blive regelmæssige og kraftige. Kl. 02 lørdag nat begyndte de rigtige veer. Fødte vores søn 15:23 lørdag eftermiddag. 

Anmeld Citér

28. maj 2018

Ayasmor

Jeg fik hindeløsning kl. 8.45 og fødte kl. 11.40, samme dag

Anmeld Citér

28. maj 2018

Emilie91

Wow hvor i har født hurtigt efter  er godtnok spændt på om det her giver noget. Jeg har haft dirré Idag lf blødt lidt �� så nu må vi se hvad der sker. Håber natten bringer på veer  

Anmeld Citér

28. maj 2018

Mops7

Emilie91 skriver:

Hej de damer  

Fik to. Jeg havde uregelmæssige, men kraftige veer med det samme og to døgn frem til jeg fødte. 

Anmeld Citér

29. maj 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg fik hindeløsning 41+0, og fødte mindre end et døgn senere.

Anmeld Citér

29. maj 2018

mrs.juli

jeg fik hindeløsning 40+0 - gav intet

fik igen hindeløsning 41+0 - fik hurtigt kraftige plukkeveer som langsomt udviklede sig til en to-døgns fødsel.

Jeg nulrede også mine brystvorter, måske 1/2-1 time om dagen fra uge 39 og det gav virkelig nogle kraftige plukkeveer og det har været med til at modne det hele. Undersøgelser viser at mange som nulre går hurtigere i fødsel og de har færre komplikationer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.