Veer med timers pause imellem? Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville blot sende et virtuelt kram...

og så er jeg glad for at høre at det ikke altid bare er lige til...

jeg venter nr. 2 og første gang følte jeg ikke at det var veer, men var faktisk 6 cm åben i fødsel da jeg kom op med hvad jeg troede var regelmæssige plukveer... jeg kunne ikke selv få hul på vandet så det tog jordemoderen og så gik det stærkt...

så det er "rart" at læse om andre der måske heller ikke mærker veerne "rigtigt" som de fik det til at lyde til fødselsforberedelse første gang...

jeg har ikke været til det denne gang.. jeg føler jeg kan finde al information på nettet og ved også noget fra sidste gang...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ville blot sende et virtuelt kram...

og så er jeg glad for at høre at det ikke altid bare er lige til...

jeg venter nr. 2 og første gang følte jeg ikke at det var veer, men var faktisk 6 cm åben i fødsel da jeg kom op med hvad jeg troede var regelmæssige plukveer... jeg kunne ikke selv få hul på vandet så det tog jordemoderen og så gik det stærkt...

så det er "rart" at læse om andre der måske heller ikke mærker veerne "rigtigt" som de fik det til at lyde til fødselsforberedelse første gang...

jeg har ikke været til det denne gang.. jeg føler jeg kan finde al information på nettet og ved også noget fra sidste gang...

Tak....  har lige været til jm... Selvom jeg er tæt på termin vil de ikke engang undersøge mig indvendigt eller løsne hinder det er forbudt nu åbenbart.. Selvom jeg har det ahelvede til 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Wampires

Anonym skriver:

Tak....  har lige været til jm... Selvom jeg er tæt på termin vil de ikke engang undersøge mig indvendigt eller løsne hinder det er forbudt nu åbenbart.. Selvom jeg har det ahelvede til 

åh er jeg da ked af at høre...

måske næste gang ringe til FG og overdrive og håbe på at de tager vandet så det kan komme i gang... ???

skrækkeligt når man har det dårligt oven i...

i det mindste kan jeg gå rundt selvom tempoet er meget langsomt fordi jeg ellers får plukveer...

anede faktisk ikke det med hinder ikke længere var tilladt... var en meget god information for andre også at dele...

jeg håber du snart får regelmæssige veer og når at komme derop så nogen kan se dig ordentligt efter og få hjælp til at komme videre...

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

åh er jeg da ked af at høre...

måske næste gang ringe til FG og overdrive og håbe på at de tager vandet så det kan komme i gang... ???

skrækkeligt når man har det dårligt oven i...

i det mindste kan jeg gå rundt selvom tempoet er meget langsomt fordi jeg ellers får plukveer...

anede faktisk ikke det med hinder ikke længere var tilladt... var en meget god information for andre også at dele...

jeg håber du snart får regelmæssige veer og når at komme derop så nogen kan se dig ordentligt efter og få hjælp til at komme videre...

Ja... Det er fordi lægerne hernede på Falster har stået med overfyldte fødestuer og de ingen steder har at gøre af de fødende gravide, da der er mange jm der har løsnet hinder på de gravide sagde hun. Så det var nu besluttet at hindeløsning skulle laves på fødegangen og ordineres af en læge... 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Miti's mama

Stort kram Jeg kan selv huske hvor elendigt det var med bækkenløsning og de forbandede falske starter. Vestøv i din retning!

Anmeld Citér

29. maj 2018

Wampires

Anonym skriver:

Ja... Det er fordi lægerne hernede på Falster har stået med overfyldte fødestuer og de ingen steder har at gøre af de fødende gravide, da der er mange jm der har løsnet hinder på de gravide sagde hun. Så det var nu besluttet at hindeløsning skulle laves på fødegangen og ordineres af en læge... 

Så er det afgjort..

hvis det starter op igen så ringer du til FG og siger hvad der skal til for at blive kigget på...

eneste grund til jeg med den første kom derop var fordi jeg virkede meget hysterisk om at han var stille i maven den dag.. så for at give mig ro på skulle jeg komme forbi og få lavet strimmel...

så bare skrig af dem ;) de kan klare det ;)

Anmeld Citér

29. maj 2018

Fitmommyherning

Jeg ville også ringe til fødegangen og blive tjekket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.