Jeg har virkelig længe tænkt at jeg vil læse videre. Jeg er uddannet pædagog med socialpædagogisk profil, som det hed, og blev færdig i januar 2015. Nu har jeg så fået de 2 års erfaring efterfølgende, som det kræver at tage en efteruddannelse. Jeg er stærk inden for det teoretiske og til at formulere mig og tænke teorien ind i praksis og brænder derfor enormt meget for at blive udfordrer på det område og vil på sigt gerne undervise i pædagogik og psykologi på pædagoguddannelsen. Det kræver en Master. Men er der nogen der har taget sådan en herinde der kan forklare mig om hvordan det var og om det er muligt at financiere den selv, da jeg ikke forestiller mig at min arbejdsplads vil betale noget som helst, da uddannelsen ikke vil kunne bruges på mit arbejde som sådan. Jeg har læst mig frem til at man kan tage den på deltid så jeg jo kan arbejde samtidig, men så er det både i København og Aarhus og jeg bor i Nordjylland
har mailet til studievejleder så får nok et eller andet svar imorgen men vil gerne høre fra folk herinde om de har kendskab til det med Master uddannelser?
Anmeld
Citér