Jeg har pco og har der af nogle gange en lidt uregelmæssig cyklus men den har de sidste 3 år ligget på ca. 30-35 dage jeg har en app så jeg kan holde øje med det 
Begge vores 2 børn er lavet med en vis kamp men uden hjælp... Vi har ikke planer om flere børn... Faktisk har min mand en tid hos lægen for at snakke om at få "kappet strengene".
Jeg kan ikke tåle hormon prævention så det er gummi eller "stå af i Roskilde" der bliver brugt og vi kender risikoen og har også snakket om hvad der skal ske hvis jeg bliver gravid så det er vi helt afklaret omkring
Lige nu er jeg på cyklus dag 56... Og hverdagen har bare tryllet af sted... Jeg havde styr på at jeg var lidt over tid... Men ikke så meget før i dag....
og nu sidder jeg bare og er lidt nervøs på den ene side og på den anden tænker jeg det er jo bare min pco der driller
Så tænker jeg lidt på at jeg har haft nogle hormon udsving og grædt over underlige ting de sidste 2 uger som jeg også har haft ved mine andre graviditeter... Men samtidig så giver pco jo også hormon udsving...
Ja skulle egentlig bare ud med mine tanker på sådan en hyggelig lørdag aften
Anmeld
Citér