Over tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg har pco og har der af nogle gange en lidt uregelmæssig cyklus men den har de sidste 3 år ligget på ca. 30-35 dage jeg har en app så jeg kan holde øje med det 

Begge vores 2 børn er lavet med en vis kamp men uden hjælp... Vi har ikke planer om flere børn... Faktisk har min mand en tid hos lægen for at snakke om at få "kappet strengene".

Jeg kan ikke tåle hormon prævention så det er gummi eller "stå af i Roskilde" der bliver brugt og vi kender risikoen og har også snakket om hvad der skal ske hvis jeg bliver gravid  så det er vi helt afklaret omkring

Lige nu er jeg på cyklus dag 56... Og hverdagen har bare tryllet af sted... Jeg havde styr på at jeg var lidt over tid... Men ikke så meget før i dag....  og nu sidder jeg bare og er lidt nervøs på den ene side og på den anden tænker jeg det er jo bare min pco der driller 

Så tænker jeg lidt på at jeg har haft nogle hormon udsving og grædt over underlige ting de sidste 2 uger som jeg også har haft ved mine andre graviditeter... Men samtidig så giver pco jo også hormon udsving... 

Ja skulle egentlig bare ud med mine tanker på sådan en hyggelig lørdag aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har pco og har der af nogle gange en lidt uregelmæssig cyklus men den har de sidste 3 år ligget på ca. 30-35 dage jeg har en app så jeg kan holde øje med det 

Begge vores 2 børn er lavet med en vis kamp men uden hjælp... Vi har ikke planer om flere børn... Faktisk har min mand en tid hos lægen for at snakke om at få "kappet strengene".

Jeg kan ikke tåle hormon prævention så det er gummi eller "stå af i Roskilde" der bliver brugt og vi kender risikoen og har også snakket om hvad der skal ske hvis jeg bliver gravid  så det er vi helt afklaret omkring

Lige nu er jeg på cyklus dag 56... Og hverdagen har bare tryllet af sted... Jeg havde styr på at jeg var lidt over tid... Men ikke så meget før i dag....  og nu sidder jeg bare og er lidt nervøs på den ene side og på den anden tænker jeg det er jo bare min pco der driller 

Så tænker jeg lidt på at jeg har haft nogle hormon udsving og grædt over underlige ting de sidste 2 uger som jeg også har haft ved mine andre graviditeter... Men samtidig så giver pco jo også hormon udsving... 

Ja skulle egentlig bare ud med mine tanker på sådan en hyggelig lørdag aften

Har du taget en test?  

Må man spørge hvad i ville gøre hvis i bliver gravide på den måde? 

Anmeld Citér

27. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du taget en test?  

Må man spørge hvad i ville gøre hvis i bliver gravide på den måde? 

Nej det har jeg ikke... Men jeg køber en i dag... Har stadig store hormonelle udsving og vrisser af min mand så jeg er nød til at tage en test... Men jeg håber det er den forsinkede mens der er på vej der giver al balladen

Hvis jeg er gravid så beholder vi den... Jeg tror nemlig på at hvis det sker trods alle de udfordringer vi har haft med at lave de 2 vi har så er der en mening med det... Men samtidig er jeg rigtig glad for det vi har nu og jeg ved hvor hård en graviditet er for min krop. 

Anmeld Citér

27. maj 2018

Anonym trådstarter

Den var negativ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Når testen nu er negativ så ville jeg kontakte lægen med henblik på at blive gynækologisk undersøgt...

netop pga PCo kan du have ophobning af æg og det kan virkelig blive meget ubehageligt til sidst hvis man ikke får skubbet dem ud...

har selv PCO og kender udmærket godt det med uregelmæssig mens og har også 2 gange måtte få Provera for at sætte gang i cyklus igen da jeg var fyldt op med umodneded æg inden i der gav kvalme og hormonudsving og øm i maveregionen...

med PCo så hellere blive tjekket en gang for meget end at der er en "forstoppelse" et sted i cyklus der gør en dårlig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.