Anonym skriver:
jeg er i uge 9 og jeg har det seneste døgn haft smerter øverst i maven som nu er gået ned i højre side, det er så slemt at jeg nærmest skriger så snart jeg bevæger mig, ligger jeg stille er der ingenting men så snart jeg bevæger mig en smule så begynder smerterne...
jeg kaster ikke op men har kvalme og umiddelbart ingen feber?
Nogen der har prøvet det og hvad synes i jeg skal gøre og hvad sker der med den lille så tidligt i graviliteten hvis det viste sig at jeg har blindtarmsbetændelse ?
Jeg har haft det og smerter sad hvor du beskriver. Dog fik jeg meget kraftige smertestillende, der kunne tage nogle af smerterne i 3-4 timer, men har aldrig haft så ondt udover ved min fødsel og der! De kan som sådan ikke tjekke det, men skal faktisk “operere” hvis de mistænker det.
Mine smerter var der konstant i 3 dage hvor jeg lå og skreg af smerte konstant, inden den 6 læge gad lytte til mig når jeg sagde jeg var sikker på det var blindtarmsbetændelse. Indtil da blev det ikke taget alvorligt. Da det så gjorde, var det eneste de mistænke og skulle have bekræftet inden var, at det ikke var en graviditet udenfor livmoderen. Var ikke gravid og prøvede bestemt heller ikke. Det blev bekræftet og jeg blev sendt i akut operation! Det var blindtarmsbetændelse og meget heldigt de tog affære der og ikke senere.
Hvis det er blindtarmsbetændelse, så skal du opereres. Gravid eller ej. Det er farligt hvis den sprænger.
Anmeld
Citér