Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg er så træt heeeele tiden, har hovedpine og kan on/off høre og mærke min puls i baghovedet..

Mit bt er 114/76, mit blodsukker er ok og vitaminer, jern og alt der er ok. Min læge mener derfor jeg er rask.

Det har varet snart et par måneder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2018

csigvard

Anonym skriver:

Jeg er så træt heeeele tiden, har hovedpine og kan on/off høre og mærke min puls i baghovedet..

Mit bt er 114/76, mit blodsukker er ok og vitaminer, jern og alt der er ok. Min læge mener derfor jeg er rask.

Trætheden burde fortage sig.. Og hovedpinen ved jeg ikke om en fortager sig.. Men pulsen bliver kun værre.. Hele min mave hopper, fordi min puls er så kraftig.. Så ja det hele er meget normalt 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Er du stresset/ presset?

Ens bt behøver ikke at være højt når man lider af ovenstående. 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er du stresset/ presset?

Ens bt behøver ikke at være højt når man lider af ovenstående. 

Føler mig ikke stresset eller presset. Har en del om ørene, men ikke så det burde stresse mig. Har heller ikke andre symptomer 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Føler mig ikke stresset eller presset. Har en del om ørene, men ikke så det burde stresse mig. Har heller ikke andre symptomer 

Det kan godt være at det ikke burde presse dig, men måske gør det, det alligevel?

Du behøver ikke at have andre symptomer, endnu.

Får du spist og drukket korrekt i løbet af en dag? Måske kan det være dehydrering? 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det kan godt være at det ikke burde presse dig, men måske gør det, det alligevel?

Du behøver ikke at have andre symptomer, endnu.

Får du spist og drukket korrekt i løbet af en dag? Måske kan det være dehydrering? 

Drikker gerne et sted mellem 1 og 2 liter vand og spiser korrekt så det burde ikke være det. 

Mht. At være presset. Jeg har haft en stresset periode for nogle måneder siden hvor jeg fik symptomer så som søvnløshed, hjertebanken og øget mavesyre. Det gik over da jeg fjernede det der stressede mig. Det er de symptomer jeg "plejer" at få ved stress

Anmeld Citér

26. maj 2018

Stivdie

Anonym skriver:

Tager du smertestillende for din hovedpine? Det er blot en tanke, men en af bivirkningerne vil smertestillende er hovedpine, så h is du ofte tager smertestillende, kan det faktisk give dig ondt i hovedet. 

Ellers kunne det måske være en idé at skrive hovedpine dagbog et par måneder og se om der er et mønster (synes at have hørt, der findes en app). God bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.