Spøgmål til Videresalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2018

Anonym trådstarter

1. Hej allesammen 

jeg har en barnvogm som jeg er ved af gøre klar til salg  jeg har både købsbevis og kvittering som medfølge ved salg jeg har et spøgmål til kvitteringen på den står betalingsmetode vil i slette det   Punkt fra kvitteringen før salg eller vil i bare  print kvitteringen ud som den er  Hvad er jeres råd ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2018

Soonmom

Hvis det bare er metoden altså dankort/mobilepay What so ever.

Kan jeg ikke se hvorfor man skulle slette det, det kan vel være ligemeget  

Anmeld Citér

24. maj 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Hvorfor vil du slette det ?. Personligt ville jeg aldrig købe brugte ting, hvor der var slettet noget fra kvittering/ bon

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvorfor vil du slette det ?. Personligt ville jeg aldrig købe brugte ting, hvor der var slettet noget fra kvittering/ bon

Hej heks 

Jeg vil hele ikke slet det udmeldbart men det er først gang jeg sælger noget og derfor var jeg usikker på om de oplystning kunne misbruges vi kan jo ikke alle  værre lige kloge   Og derfor lave jeg dette opslag

Anmeld Citér

25. maj 2018

God-mor

Anonym skriver:

1. Hej allesammen 

jeg har en barnvogm som jeg er ved af gøre klar til salg  jeg har både købsbevis og kvittering som medfølge ved salg jeg har et spøgmål til kvitteringen på den står betalingsmetode vil i slette det   Punkt fra kvitteringen før salg eller vil i bare  print kvitteringen ud som den er  Hvad er jeres råd ?

Jeg havde ikke slettet det 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg havde ikke slettet det 

Tak for svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.