Hej de damer.
Det er sådan at jeg er ikke i nærheden af termin overhoved. Jeg er kun 38+4 Idag så der kan nå at ske en masse inden jeg når min termin. Men igår til jordmoder snakkede jeg med hende fordi min krop er gået i fødsel on-OFF siden fredag. Det har givet for højt blodtryk og lidt hurtigt hjerterytme hos lillebror hvilket de sagde var normalt. Men mit bekymrede moder hjerte kunne alligevel ikke lade vær med at tænke at det ikke var så godt
så snakkede vi om at når jeg kommer næste gang er jeg 40+2 også spurgte jeg om hun ville lave en hindeløsning på mig hvis det kan lade sig gøre (jeg ved jeg ikke har nogen livmoderhals tilbage og jeg er 2 cm åben og slimproppen gik i mandags) også siger hun nej
ikke før jeg er over 41+.
Nu må i ikke misforstå mig - jeg er all-in på naturlig igangsættelse og at følge læger/jordmodernes anvisninger osv. Men det er sku hårdt når kroppen går igang i nogle timer og stopper igen og det gør ondt at sidde nu hvor jeg er åben
så derfor ville jeg høre jer - jeg kan se der er en jordmoder i nærheden af hvor jeg bor som gerne vil give mig en hindeløsning. Jeg har læst anmeldelser om hende på nettet og hun skulle vist være helt fantastisk. Dog koster det 800 kr at få hende hjem til mig. Sååååå ... jeg vil høre om hvor sikkert det virker de der hindeløsninger ? For 800 kr er mange penge at smide ud hvis det bare er noget opreklameret stads
hvad tænker i ? Hvad har i af erfaring ?
Hilsen en ikke utålmodig gravid men en træt gravid 

Anmeld
Citér