Angst for at føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2018

Anonym trådstarter

Kort fortalt gik min første fødsel af H til 

alt fra jeg gik langt over termin, og vi blev glemte på vores stue til en forfærdeligt fødsel - 

Jeg vidste dette vilde påvirke mig, så jeg sagde det til dem på sygehuset og de tog det heldigvis alvorligt, og vi fik virkelig snakket ud om det ❤️❤️❤️

Jeg troede jeg var over det, men men er gravid igen, og nu begynder jeg at få angst ��☹️�� om at føde

det e ligesom det hele kommer tilbage selvom jeg kun er 16 uger 

Hvad skal jeg gøre? Skal første til jordemoder i uge 22 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kort fortalt gik min første fødsel af H til 

alt fra jeg gik langt over termin, og vi blev glemte på vores stue til en forfærdeligt fødsel - 

Jeg vidste dette vilde påvirke mig, så jeg sagde det til dem på sygehuset og de tog det heldigvis alvorligt, og vi fik virkelig snakket ud om det ❤️❤️❤️

Jeg troede jeg var over det, men men er gravid igen, og nu begynder jeg at få angst ��☹️�� om at føde

det e ligesom det hele kommer tilbage selvom jeg kun er 16 uger 

Hvad skal jeg gøre? Skal første til jordemoder i uge 22 

Jeg havde et traumatisk forløb med blødninger og operation efter min fødsel. Kunne ligesom dig mærke her 2 gang angsten dukkede op... Du kan i samråd med din jordemor lave en fødselsplan som står i din journal til næste fødsel ��og hvis der skal tages lægefaglige hensyn kan du få en samtale med en overlæge... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.