Jeg står og skal flytte, og har derfor søgt Indskudslån ved kommunen da banken afviste at hjælpe mig. Jeg venter på svar og begynder at være presset nu, da udlejer skal have dem i næste uge.
Her hvor jeg er nu får jeg lidt under 10.000 tilbage da den gamle udlejer trækker 14 dages husleje. Det er en aftale.
Jeg er efter jeg har søgt blevet gjort bekendt med jeg ikke skulle have underskrevet kontrakten. Men en ved kommunen sagde at det skulle jeg. Så det gjorde jeg. Nu frygter jeg så alt falder til jorden fordi en har vejledt mig forkert.
hvis det går helt galt hvor pokker kan jeg så låne dem? Jeg er ikke interesseret i dyre kviklån. Men mere i stil med et bank lån, mit problem er jeg lige nu er ledig. Men starter uddannelse til august. Ved ikke om det har noget at sige.
Jeg har snakket med Coop bank som siger jeg først kan søge når jeg har modtaget mit nye hævekort. Og aktiveret det. Derfor de har afvist mig lige nu. Er der mon nogen der kender til det og ved om det er svært at låne ved dem? Min plan er nemlig med tiden at flytte helt over til den bank
Anmeld
Citér