Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg havde tidligere på året svamp i underlivet. Ikke noget ellers døjer med. Men havde det en gang for 5 år siden også.

men behandlingen hjalp og det var fint. Men i weekenden var kæresten på besøg. Jeg havde glemt nogle p-piller ugen før, men havde sørget for at tage som jeg skulle. Der var dog en lille blødning, men ikke noget af betydning. I går og i dag har jeg haft lidt brunligt udflåd, som heller ikke lugter særlig godt. Har en smule kløen men slet ikke som da jeg havde svamp. Men kunne det ske at være det igen? Mindes bare udflåddet var Hvidt/gulligt den gang. Ved godt I ikke er læger. Men der er en måneds ventetid ved egen læge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde tidligere på året svamp i underlivet. Ikke noget ellers døjer med. Men havde det en gang for 5 år siden også.

men behandlingen hjalp og det var fint. Men i weekenden var kæresten på besøg. Jeg havde glemt nogle p-piller ugen før, men havde sørget for at tage som jeg skulle. Der var dog en lille blødning, men ikke noget af betydning. I går og i dag har jeg haft lidt brunligt udflåd, som heller ikke lugter særlig godt. Har en smule kløen men slet ikke som da jeg havde svamp. Men kunne det ske at være det igen? Mindes bare udflåddet var Hvidt/gulligt den gang. Ved godt I ikke er læger. Men der er en måneds ventetid ved egen læge.

Det kan være skedekatar hvis det lugter lidt henad fisk? 

Hmm.. Du bør kunne få en tidligere tid hos lægen eftersom det også kan være underlivs betændelse. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være skedekatar hvis det lugter lidt henad fisk? 

Hmm.. Du bør kunne få en tidligere tid hos lægen eftersom det også kan være underlivs betændelse. 

Jeg synes ikke det er en fiske lugt.

jeg må forsøge. Men de plejer ikke at have 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes ikke det er en fiske lugt.

jeg må forsøge. Men de plejer ikke at have 

Kan også godt være svamp... Og så en lille blødning grundet sarte slimhinder efter sex 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan også godt være svamp... Og så en lille blødning grundet sarte slimhinder efter sex 

Det er op af bakke hvis 14 dage uden sex skal give svamp. Håber ikke det kommer til at fortsætte.

men tusinde tak for svar. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er op af bakke hvis 14 dage uden sex skal give svamp. Håber ikke det kommer til at fortsætte.

men tusinde tak for svar. 

Nogle kvinder tåler ikke deres partners sæd... Jeg havde en periode hvor jeg måtte udelukke sæd i mig da jeg lugtede flere dage efter og fik lugtende udflåd. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogle kvinder tåler ikke deres partners sæd... Jeg havde en periode hvor jeg måtte udelukke sæd i mig da jeg lugtede flere dage efter og fik lugtende udflåd. 

Det var et problem første gang. Men ellers ikke. Lige indtil nu. Men sådan skal det nok bare være

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det var et problem første gang. Men ellers ikke. Lige indtil nu. Men sådan skal det nok bare være

Jeg blev behandlet for skede katar og siden har der ingen problemer været. Så prøv det 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev behandlet for skede katar og siden har der ingen problemer været. Så prøv det 

Hvad var symptomer og behandling?

Anmeld Citér

23. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvad var symptomer og behandling?

Grim lugt og grønlig / brunlig /grålig udflåd. Specielt efter sex.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.