Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Seriøst - jeg er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2018

Anonym

CKJ skriver:

Seriøst - jeg er 

Spørg lægen, måske er det pco? Det er i hvert fald derfor jeg selv døjer med det. Jeg bruger pincet, for at tage de enkelte mørke hår, og ikke genere de resterende dun.

Anmeld Citér

22. maj 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Spørg lægen, måske er det pco? Det er i hvert fald derfor jeg selv døjer med det. Jeg bruger pincet, for at tage de enkelte mørke hår, og ikke genere de resterende dun.

Alt springer rundt i mit opslag - jeg ville h været anonym - men pyt - hvorfor ikke tale om det frit ��

mit er ikke mørkt - men de er bare tydelige alligevel ��

Anmeld Citér

22. maj 2018

Anonym

CKJ skriver:

Alt springer rundt i mit opslag - jeg ville h været anonym - men pyt - hvorfor ikke tale om det frit ��

mit er ikke mørkt - men de er bare tydelige alligevel ��

Det lyse har jeg valgt at leve med, der er meget og det er nogle lange hår under hagen. Synes det er øv, især i solskin. Men de steder jeg har hevet dem mest ud, er de også blevet hårdere og mørkere med tiden, så min erfaring er, at det er bedst ikke at gøre det værre. Jeg begyndte også at hive nogle på overskægget for et par år siden, og kan se det gradvist er blevet værre de steder jeg gør det. Ifølge hudlægen, var laser behandling heller ikke en god mulighed, det virker ikke så godt på det lyse hår. Så ja, pas på ikke at gå for meget i panik og gøre det værre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.