så har jeg smidt nyt billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2008

ka li ja

på profilen... så man kan se det nye garn... indtil vidre, og mine nye solbriller!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ka li ja

og vupti allerede!!!!!! sikke en fart! fedt

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

og meget mærkeligt at man kan skrive 2 indlæg som begge har nr 699!??

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

du er sguda sommerklar...!

nu må jeg lige spørge dig, hvad er det der gør du vælger de farver som du gør...de er anderledes (og fede ) hver gang....så nu er jeg nysgerrig...er der nogen anledninger...

ud med sproget...jeg er sgu nysgerrig!

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

nu må jeg lige spørge dig, hvad er det der gør du vælger de farver som du gør...de er anderledes (og fede ) hver gang....så nu er jeg nysgerrig...er der nogen anledninger...

hov glemte da lige...det ser jo fedt ud!

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] og meget mærkeligt at man kan skrive 2 indlæg som begge har nr 699!??[/citat] Det er ikke indlæg nr et eller andet, det er det antal indlæg du har skrevet i alt. Så tillykke - du har lige haft 700 indlægs jubilæum! Og du er for lækker skat! Du bliver burnin' hot til sommer!! Rasler kiloene stadig af dig? Så kommer den jo til at stå på bikini? Ej jeg sidder sgu her og bliver helt forelsket i dig - din lækkermås!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

jeg vælger bare nogle farver der er i crazy color spektret...
jeg er ikke go til at ha brunt hår!!!
det skal være neon.......
så går nok bare efter at være så outrer som mulig uden at jeg kan tillade mig at gå på arb hihi
og tak!!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] og meget mærkeligt at man kan skrive 2 indlæg som begge har nr 699!??[/citat] Det er ikke indlæg nr et eller andet, det er det antal indlæg du har skrevet i alt. Så tillykke - du har lige haft 700 indlægs jubilæum! Og du er for lækker skat! Du bliver burnin' hot til sommer!! Rasler kiloene stadig af dig? Så kommer den jo til at stå på bikini? Ej jeg sidder sgu her og bliver helt forelsket i dig - din lækkermås![/citat] nå troede der stod noget forskelligt ved hver indlæg. troede ikke nr ændrede sig hver gang man skrev, altså på de gamle indlæg.. tak tak ja total sommerklar.. meeen dt med bikinien venter vi med til næste år.. kunne jo godt tænke mig en mave operation inden... ellers slasker huden bare ud over trusserne.. knap så lækkert!!! men det med kg går ikke helt så stærkt mere... men det går stadig den rigtige vej:D myyyyyyyyyz

Anmeld

11. april 2008

Siber

så lækker ser du ud!

Ja jeg lader mit hår gro, så det kan blive sat op til narrestreger til bryllup, mmmmmmmmmeeeeeeeennnnnn når de er overstået så skal jeg have nyt garn!

Og være sommer lækker
Siber, der sammen med manden har lavet løbe progam og spiser anderledes, så nu må der sku da ske noget! Problemet er bare at det sidder på maven, for vægten siger 60 kg og det er ok, men den der hængebue er IKKE ok!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Siber skriver:

så lækker ser du ud!

Ja jeg lader mit hår gro, så det kan blive sat op til narrestreger til bryllup, mmmmmmmmmeeeeeeeennnnnn når de er overstået så skal jeg have nyt garn!

Og være sommer lækker
Siber, der sammen med manden har lavet løbe progam og spiser anderledes, så nu må der sku da ske noget! Problemet er bare at det sidder på maven, for vægten siger 60 kg og det er ok, men den der hængebue er IKKE ok!

hvis det kun er bugen der er problemet, så skal du bare træne mave....
og husk at træne modsat også, ellers blir du krum..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.