Andre der har sådan en føelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. maj 2018

Mussen1234

jeg er i uge 9 og jeg begyndt at få det underligt.

på den måde at når jeg spiser så føler jeg mig så mæt, men så snart jeg er færdig med at spise og ikke har spist i bare 5 min så blir jeg så sulten som om jeg ikke har spist i flere timer, så jeg begynder at spise igen og så jeg mæt og 5 min efter er jeg sulten igen, er det normalt?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2018

CBbaby

Mussen1234 skriver:

jeg er i uge 9 og jeg begyndt at få det underligt.

på den måde at når jeg spiser så føler jeg mig så mæt, men så snart jeg er færdig med at spise og ikke har spist i bare 5 min så blir jeg så sulten som om jeg ikke har spist i flere timer, så jeg begynder at spise igen og så jeg mæt og 5 min efter er jeg sulten igen, er det normalt?  

Sådan har jeg det altid i perioder, men jeg er ikke gravid :-) tror det er hormoneltbetinget. 

Anmeld Citér

23. maj 2018

Mullemee

Sådan havde jeg det, da jeg var gravid første gang. Det startede i uge 8. Jeg kunne begynde at tude, hvis ikke jeg fik noget mad, og når jeg så havde spist en halv rugbrød, så kunne jeg ikke klemme en bid mere ned. Det går heldigvis over. 

Anmeld Citér

24. maj 2018

Mussen1234

Mullemee skriver:

Sådan havde jeg det, da jeg var gravid første gang. Det startede i uge 8. Jeg kunne begynde at tude, hvis ikke jeg fik noget mad, og når jeg så havde spist en halv rugbrød, så kunne jeg ikke klemme en bid mere ned. Det går heldigvis over. 

Det jeg glad for, det bare så ubehageligt at være så sulten og så spise og føle sig mæt og 5 min efter er man mega sulten igen 

jeg sørger selvfølglig for at spise små men mange potioner som lægen siger���� Men dejligt der nogen der havde det som mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.