Erfaringer med bryllup i haven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. maj 2018

Lisette W

Er der nogle af jer der er blevet viet uden for kirke og rådhus som vil fortælle om hvordan det foregik?

Min kæreste og jeg skal vies af borgmesteren i vores have her til somme men vi aner faktisk ikke hvordan vi skal sætte det op? Vi har kun været til kirkebrylluper og set havebryllupper i amerikanske film.. Men det virker lidt fjollet at sætte stole op på række hvis borgmesteren bare kommer med et stykke papir vi skal skrive under på 

Hvordan gjorde I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2018

Ena

Gæsterne stod op imens vi blev viet. Det tog ikke ret lang tid, selv min svigerfar spillede guitar og sang, og rådmanden sagde lidt. Hvis I vil have en længere ceremoni, kan det godt være at stole er en god ide, særligt hvis der er ældre blandt gæsterne. 

Anmeld Citér

20. maj 2018

Lisette W

Ena skriver:

Gæsterne stod op imens vi blev viet. Det tog ikke ret lang tid, selv min svigerfar spillede guitar og sang, og rådmanden sagde lidt. Hvis I vil have en længere ceremoni, kan det godt være at stole er en god ide, særligt hvis der er ældre blandt gæsterne. 

God ide med en til at synge/spille Må jeg spørger hvad han sang? Var det sang der betød noget specielt for jer? 

Stod i et specielt sted eller bare et tilfældigt sted på græsplænen?

Anmeld Citér

20. maj 2018

Ena

Lisette W skriver:

God ide med en til at synge/spille Må jeg spørger hvad han sang? Var det sang der betød noget specielt for jer? 

Stod i et specielt sted eller bare et tilfældigt sted på græsplænen?

Han havde selv skrevet en meget smuk sang til os. 

Vi blev dog ikke gift i en have, men i en lille lund. Gæsterne stod under et stort træ (det var en varm august dag) og vi stod foran en lille sø. Det er så vidunderligt et område, at det var fuldstændig overflødigt med pynt. 

Anmeld Citér

21. maj 2018

IreneMose

Det er absolut anbefalesværdigt... Rigtig dejlig oplevelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.