Det er ikke muligt at løsne hinder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. Har de sidste 3 nætter haft veer on/off regelmæssige i et par timer og så er det stoppet igen. Jeg var til kontrol i forgårs på fg hvor hun sagde jeg havde en smule livmoderhals tilbage, men var helt moden havde så bløde hinder de ikke kunne løsnes og var 2 fingre åben.

Jeg havde sådan håbet at nu var det ved at være tid, i nat har jeg så næsten sovet igennem hvilket har været rigtig rart, men også lidt irriterende min krop ikke sætter ordentligt igang med mine veer. Kan huske med min datter at de måtte prikke vandet og først der fik jeg de der  rigtige veer. Jeg synes det er umådelig lang tid at gå der er 19 dage til termin og hvis man først snakker om at hjælpe hvis jeg går over tid, føles det uoverskueligt.. Specielt når jeg på forhånd tænker at jeg ved at jeg skal have prikket hul før der sikkert sker noget denne gang også.. Er der nogle af jer andre der ikke har kunnet få løsnet hinder fordi de var løse og klar i forvejen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2018

Anonym

Jeg havde samme problem. Og var sikker på at jeg ikke ville føde uden at blive sat i gang fordi det var sådan det gik første gang. En mase opstarts veer, vandafgang og til sidst igangsættelse og lynfødsel.

anden gang forsøge min jordemoder at løsne hinder da jeg var 39+6. Havde i flere dage haft opstartsveer. Hun kunne dog ikke få ordentligt fat fordi de allerede var for bløde og mere eller mindre havde løsnet sig selv.

blev sendt hjem med en tid igen ugen efter.

fødte uden starthjælp 4 dage efter.

Anmeld Citér

18. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde samme problem. Og var sikker på at jeg ikke ville føde uden at blive sat i gang fordi det var sådan det gik første gang. En mase opstarts veer, vandafgang og til sidst igangsættelse og lynfødsel.

anden gang forsøge min jordemoder at løsne hinder da jeg var 39+6. Havde i flere dage haft opstartsveer. Hun kunne dog ikke få ordentligt fat fordi de allerede var for bløde og mere eller mindre havde løsnet sig selv.

blev sendt hjem med en tid igen ugen efter.

fødte uden starthjælp 4 dage efter.

Tak for din historie  kan håbe det bliver imorgen så . Synes det er lige meget hvor aktiv eller afslappet jeg er så sker der bare ikke noget nu, gik dit vand af sig selv denne gang ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.