Rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg gravid i 8 uge og ryger, men ønsker virkelig at stoppe med det samme og ved jeg kan, men må jeg godt stopper med at ryge fra den ene dag til den anden eller skal jeg skære ned stille og roligt, har høet meget forskellige meninger om det men hvad siger i her inde?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2018

Dorthe1986

Du skal bare stoppe,  man behøver ikke trappe ned 

Anmeld Citér

17. maj 2018

Babilooo

Jo mere du ryger jo meter skade. 

Bare tag en kold tyrker med det samme

Anmeld Citér

17. maj 2018

Soonmom

Du stopper bare 

Anmeld Citér

17. maj 2018

Anonym

Flere undersøgelser viser at en kold tyrker er mere holdbart, men også meget lettere at stoppe med. Det er pisse hårdt, tog selv en kold tyrker for 2 år siden, og jeg græd konstant. Men efter de første 3 uger tænker man egentlig ikke over det så meget mere. Held og lykke med rygestoppet

Anmeld Citér

17. maj 2018

serinasmor

Jeg kan godt se at jeg er modsat her 

Da jeg blev gravid med mindsten så skar jeg kraftigt ned- Røg 2 halve morgen og 1 halv sent eftermiddag +1 halv om aftenen ... Det gjorde jeg i 14 dage og herefter stoppede jeg helt... Så havde jeg ligesom bevist overfor mig selv at det var muligt at undvære i de timer jeg var på job osv ... Og "manglede" kun de sidste få timer før jeg var helt røgfri 

men gør hvad der giver mening for dig

Anmeld Citér

17. maj 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg gravid i 8 uge og ryger, men ønsker virkelig at stoppe med det samme og ved jeg kan, men må jeg godt stopper med at ryge fra den ene dag til den anden eller skal jeg skære ned stille og roligt, har høet meget forskellige meninger om det men hvad siger i her inde?  

Jep du stopper bare. 

Anmeld Citér

17. maj 2018

Anonym

Vil mene det er meget individuelt. 

Jeg tig selv en kold tyrker. Men har en veninde der fik så meget stress i kroppen af en kold tyrker at det påvirkede barnet. Så hun blev direkte opfordret til at ryge når stressen blev for stor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.