Barnevogn eller kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2018

Sarahs-mor

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om kombivogn og barnevogn. Fordele og ulemper ? Nogle gode (knap så dyre) mærker?

nogen der har kendskab til mærket “Aston” ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2018

Lililili

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om kombivogn og barnevogn. Fordele og ulemper ? Nogle gode (knap så dyre) mærker?

nogen der har kendskab til mærket “Aston” ? 

Jeg tror det er Aston fra firmaet flip-flap du tænker på. Vi haft lidt forskellige vogne. En emmaljunga vi solgte da barnet var 6 mdr. den var slet ikke stabil nok til os, men lækre detaljer. En stor scandia, den er dejlig stor, og robust, men ikke så lækker. Så købte vi en kombi fra flip-flap. Den var fint robust, ok langt liggemål i betragtning af det en kombi. Den var dog ikke så god at gå langt med. Kørte lidt skævt, når underlaget var skævt ( fx fortov der hælder) det skulle man holde i mod, det var lidt øv. Men Aston/ flip flap er fin til prisen. Det vi har været gladest for, var lift i city elite til nr. 2.   skulle jeg vælge forfra i dag, ville det fra start være city elite med en stor lift. Er man mest til en rigtig barnevogn, ville jeg havde valgt Trille dream light. Vi har til begge kun brugt barnevogn, til de var omkring 1,5, derefter klapvogn og trækvogn. 

Anmeld Citér

16. maj 2018

Sarahs-mor

Lililili skriver:

Jeg tror det er Aston fra firmaet flip-flap du tænker på. Vi haft lidt forskellige vogne. En emmaljunga vi solgte da barnet var 6 mdr. den var slet ikke stabil nok til os, men lækre detaljer. En stor scandia, den er dejlig stor, og robust, men ikke så lækker. Så købte vi en kombi fra flip-flap. Den var fint robust, ok langt liggemål i betragtning af det en kombi. Den var dog ikke så god at gå langt med. Kørte lidt skævt, når underlaget var skævt ( fx fortov der hælder) det skulle man holde i mod, det var lidt øv. Men Aston/ flip flap er fin til prisen. Det vi har været gladest for, var lift i city elite til nr. 2.   skulle jeg vælge forfra i dag, ville det fra start være city elite med en stor lift. Er man mest til en rigtig barnevogn, ville jeg havde valgt Trille dream light. Vi har til begge kun brugt barnevogn, til de var omkring 1,5, derefter klapvogn og trækvogn. 

Mange tak for svar.

Det er netop fra flip flap, kam godt høre den ikke lige passer til vores behov.

vi har en barnevogn, som bare skal bruges som “sove-vogn” og derfor kom jeg til at tænke på en kombivogn.

city elite, er det den fra Babyjogger ?

Anmeld Citér

16. maj 2018

Lililili

Sarahs-mor skriver:

Mange tak for svar.

Det er netop fra flip flap, kam godt høre den ikke lige passer til vores behov.

vi har en barnevogn, som bare skal bruges som “sove-vogn” og derfor kom jeg til at tænke på en kombivogn.

city elite, er det den fra Babyjogger ?

Ja den fra babyjogger. Det bedste køb. Der er 17 mdr. mellem vores drenge og med den kunne jeg tage den lille ud med lift og stille fra mig, have den store på armen og klappe vognen sammen med en hånd og få den i bilen med en hånd/ arm med hjælp fra knæet  Den køre super godt og er super lækker. Man kan få to slags lifte til. Vi havde bare den lille, men i dag havde jeg klart valgt city elite fra start, og så med den store lift 

især når du har en sovevogn, så det fedt med en lille handy vogn til hverdagsbrug.  

Ulempen er hvis man skal meget med tog og bus, da den kun har 3 hjul og derfor kan være lidt svær at få ind og ud. Man kan med fordel hive den op med enden først. 

Samt at kalpvognen kun kan vende en vej ( liften vender så du kan se barnet) , men det var ikke et problem for os. Og der er kighul i stoffet til at se til barnet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.