Scanning i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

forår

Hej de damer

Jeg skal scannes i morgen eftermiddag for at finde ud af hvordan min moderkage ligger. Da jeg var til MD scanningen kunne scannedamen se at den ligger og blokere for åbningen, så lillepigen ikke kan komme ud selv.

Så nu skal jeg scannes i morgen for at se om den har rykket sig eller ej. Det bliver ret spændende, også får jeg k osse lov til lige at vinke til hende endnu endnu

Ville bare lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Nybagt mor

Pøj pøj med det - man kan jo nærmest ikke få nok af at kigge på den lille skærm

Christine, 38+3

Anmeld

15. oktober 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

Hej de damer

Jeg skal scannes i morgen eftermiddag for at finde ud af hvordan min moderkage ligger. Da jeg var til MD scanningen kunne scannedamen se at den ligger og blokere for åbningen, så lillepigen ikke kan komme ud selv.

Så nu skal jeg scannes i morgen for at se om den har rykket sig eller ej. Det bliver ret spændende, også får jeg k osse lov til lige at vinke til hende endnu endnu

Ville bare lige dele det med jer

Uhh, spændende! Glæder mig til at høre hvad scanningen viser  

Knus!

Anmeld

15. oktober 2009

christina2412

jeg var også til ekstra scanning da jeg var i uge 29+4 pga min moderkage også lå i åbningen til md scanningen. men den havde flyttet sig heldigvis  og vi fik så afvide han havde vendt sig med hovedet nedad, og han veje 1628, og han har ikke vendt sig siden. det er så dejligt lige, at se sin dejlige baby en ekstra gang

held og lykke.

christina 36+0

Anmeld

18. oktober 2009

forår

hey

scanningen gik fint. Blev både scannet udvendigt og indvendtig så vi kunne være helt sikker, men moderkagen har flyttet sig væk fra åbningen, så jeg kan godt føde naturligt, så det er jo super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.