Uønsket kat i mit hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. maj 2018

Nogensmor??

der render en vildkat rundt her hvor jeg bor.. jeg har to INDEkatte, som altid er inde.. men den vildkat er begyndt og komme IND i mit hus. Jeg har jagtet den ud flere gange men det hjælper ikke.. den springer på særligt min lille hunkat på  (hun ER gravid) så det er ikke derfor, og har vært det længe.. 

- hvad gør jeg? Mine katte blir sp bange at de pisser på gulvet af skræk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville prøve at indfange den, og afleverer den hos den lokale dyrlæge. 

Anmeld Citér

13. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Virklig også mega belastende!

Tænker du ska ta fat i dyrenrsbeskyttelse, og bede dem komme med en fælde, så den ka blive fanget. Evt selv fang den, og aflevere den ved nærmeste dyrelæge, så den ka blive tjekket for chip, også ka de sende den vidre.

Og ved godt at det er træls, men så hold døre lukkede, så den ik kommer ind. Anskaf en vandpistol og skyd vand efter den. Drys katvæk, ved alle indgange. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. maj 2018

Nogensmor??

Meyer skriver:

Jeg ville prøve at indfange den, og afleverer den hos den lokale dyrlæge. 

Det kan jeg ikke, den mindste menneskelige bevægelse er den væk

Anmeld Citér

13. maj 2018

Nogensmor??

StineW79 skriver:

Virklig også mega belastende!

Tænker du ska ta fat i dyrenrsbeskyttelse, og bede dem komme med en fælde, så den ka blive fanget. Evt selv fang den, og aflevere den ved nærmeste dyrelæge, så den ka blive tjekket for chip, også ka de sende den vidre.

Og ved godt at det er træls, men så hold døre lukkede, så den ik kommer ind. Anskaf en vandpistol og skyd vand efter den. Drys katvæk, ved alle indgange. Vh Stine 

Prøver ringe til dem imorgen.. 

jeg kan ikke indfange den selv, jeg har prøvet.. 

der er lidt svært og holde alt lukkede i den varme og små bærn :-(

Anmeld Citér

13. maj 2018

csigvard

Hvis dyrenes beskyttelse ikke vil hente den, så kan du som regel låne en fælde hos dem eller falck (tror jeg), og på den måde fange den..

Anmeld Citér

14. maj 2018

Nogensmor??

csigvard skriver:

Hvis dyrenes beskyttelse ikke vil hente den, så kan du som regel låne en fælde hos dem eller falck (tror jeg), og på den måde fange den..

Det vil jeg prøve :-).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.