Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en panda årgang 2012 og er på udkig efter en Barnvogn der passer i bagagerumet kan det virke passe der ikke er en på marked der kan værre i et bagagerum som dette den børneudstyr butik jeg var i dag gjort mig i valgfal ikke kloger så nu tag jeg Chancen og spøg herind er der nogle der ved hvad jeg skal kig efter hvor både Barnvognkassen og Stel kan værre i bagagerum?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har en panda årgang 2012 og er på udkig efter en Barnvogn der passer i bagagerumet kan det virke passe der ikke er en på marked der kan værre i et bagagerum som dette den børneudstyr butik jeg var i dag gjort mig i valgfal ikke kloger så nu tag jeg Chancen og spøg herind er der nogle der ved hvad jeg skal kig efter hvor både Barnvognkassen og Stel kan værre i bagagerum?
Du burde åkunne have en Odder zip, eller en stork deri.. Tror det er dem der kan klappes mest sammen :-) Min veninde har en Stork i hendes Peugeot 108, tænker dit bagagerum må være lidt større end hendes :-D
Vi havde en brio kompakt, med alustel, som ku klappes sammen, så det ingenting fyldt. Ved ik om man ik ka få dem mere?
Vi tog bilen, med ud til butik og bad dem, vist hvilken en der egene sig bedst. Vh Stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128