Det der med at være dækket ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
13 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Min veninde og jeg havde lige en samtale, som vi var noget uenige over, så ville lige have jeres mening/viden da jeg pludselig bliver i tvivl. 

Det siges jo, at sæd kan “holde”/“virker” 2-5 dage efter samleje. Eller ved ikke hvad man præcis kalder det, men tænker i forstår hvad jeg mener. 

Jeg mener dog at man efter samleje godt kan gå i bad et par timer efter eller næste morgen. Min veninde siger, at det kun er virkbart hvis man ikke går i bad de dage, fordi man så skyller sæden ud.  nogen der ved noget om det? 

Synes umiddelbart det virker lidt klamt ikke at kunne gå i bad 2-5 dage efter samleje, hvis man skal forvente det virker et par dage efter på ægløsning, hvis man nu ikke lige kender præcis ægløsning eller ved hvornår den præcis er. Men er det sådan det er? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Min veninde og jeg havde lige en samtale, som vi var noget uenige over, så ville lige have jeres mening/viden da jeg pludselig bliver i tvivl. 

Det siges jo, at sæd kan “holde”/“virker” 2-5 dage efter samleje. Eller ved ikke hvad man præcis kalder det, men tænker i forstår hvad jeg mener. 

Jeg mener dog at man efter samleje godt kan gå i bad et par timer efter eller næste morgen. Min veninde siger, at det kun er virkbart hvis man ikke går i bad de dage, fordi man så skyller sæden ud.  nogen der ved noget om det? 

Synes umiddelbart det virker lidt klamt ikke at kunne gå i bad 2-5 dage efter samleje, hvis man skal forvente det virker et par dage efter på ægløsning, hvis man nu ikke lige kender præcis ægløsning eller ved hvornår den præcis er. Men er det sådan det er? 

Du kan hoppe, stå på hovedet, danse 2 gange rundt om bordet, eller gå i bad, det gør ingen forskel (dog er der mange, der hårdnakket tyer til puden under numsen, men det er mere for psykens skyld, så man selv tror, at man gør det ekstra godt).

Selvfølgelig må du gå i bad.

Anmeld Citér

12. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg fristes næsten til at spørge om din veninde vasker sig oppe i sin skede med vand og sæbe , og hvis hun gør, så ved hende straks om at stoppe...

Anmeld Citér

12. maj 2018

Soonmom

Du kan gå i bad direkte efter, hvis du har lyst til det, ligesom man heller ikke skal ligge med benene op bagefter.

det sæd der kommer til ægget er det der er blevet fyret af og dermed er long gone ��

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan hoppe, stå på hovedet, danse 2 gange rundt om bordet, eller gå i bad, det gør ingen forskel (dog er der mange, der hårdnakket tyer til puden under numsen, men det er mere for psykens skyld, så man selv tror, at man gør det ekstra godt).

Selvfølgelig må du gå i bad.

Ja det nævnte hun også. For så kom det længere op  Tak. Nu jeg tryg igen og utrolig glad for jeg ikke skal gå og være klam  

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg fristes næsten til at spørge om din veninde vasker sig oppe i sin skede med vand og sæbe , og hvis hun gør, så ved hende straks om at stoppe...

Det håber jeg ikke hun gør.  Det kunne godt føre til lidt svamp og kløe så. 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Du kan gå i bad direkte efter, hvis du har lyst til det, ligesom man heller ikke skal ligge med benene op bagefter.

det sæd der kommer til ægget er det der er blevet fyret af og dermed er long gone ��

Tak. Ellers havde jeg da også misforstået noget. Plejer jo normalt at gå i bad. Men jeg tænkte omvendt, at jeg nødigt ville være hendes kollega de dage hun forsøgte 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det håber jeg ikke hun gør.  Det kunne godt føre til lidt svamp og kløe så. 

Netop. Så hvordan hun i sin vildeste fantasi havde forstillet sig at et bad kunne vaske sædceller inde i kvinden væk, må nok forblive en gåde 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Netop. Så hvordan hun i sin vildeste fantasi havde forstillet sig at et bad kunne vaske sædceller inde i kvinden væk, må nok forblive en gåde 

Jeg kan ikke lade være med at skraldgrine lige nu. Måske skulle jeg lade hende blive i troen  men synes samtidig hun skal gå i bad 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Molka

Mom skriver:

This. Hvordan i ALVERDEN skulle man bære sig ad med at vaske sæden ud? Det er faktisk lidt sjovt, hvis det ikke var fordi, jeg bliver bekymret for, hvordan din veninde vasker sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.