Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej!Som overskriften afsløre er jeg i tvivl om denne g-test som jeg tog i morgen er positiv eller om der blot er tale om en skygge streg Jeg ved godt at i bliver bombarderet med dette spørgsmål, men håber der er nogen som vil dele deres mening
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er positiv hvis den er kommet indenfor tid en skyggestreg er meget svær at se og har ingen farve. Din er nem at se og tydeligt lyserød, så tillykke!
nemisis skriver: Den er positiv hvis den er kommet indenfor tid en skyggestreg er meget svær at se og har ingen farve. Din er nem at se og tydeligt lyserød, så tillykke!
Den er faktisk kun blevet tydeligere, så jeg er heller ikke selv i tvivl nu Tusinde tak for svar!
Tillykke
OscarMor skriver: Hej!Som overskriften afsløre er jeg i tvivl om denne g-test som jeg tog i morgen er positiv eller om der blot er tale om en skygge streg Jeg ved godt at i bliver bombarderet med dette spørgsmål, men håber der er nogen som vil dele deres mening
Synes den er meget positiv. Hvis den altså er kommet indenfor tid Tillykke.
Mops7 skriver: Synes den er meget positiv. Hvis den altså er kommet indenfor tid Tillykke.
Den er kommet indenfor tid ❤ Tak, vi er så glade!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128