Slemme ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg stadig ikke vil offentliggøre min graviditet, men er 8+4 og har virkelig mange ligamentsmerter. Har stort set ikke kunne lave noget idag for dem. Det er min 2. Graviditet, så håbede der var mindre ligamentsmerter denne gang, men nej �� Er der nogen der har gode råd til ligamentsmerter? Grundet tarmsygdom må jeg ikke tage ipren og lignende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg stadig ikke vil offentliggøre min graviditet, men er 8+4 og har virkelig mange ligamentsmerter. Har stort set ikke kunne lave noget idag for dem. Det er min 2. Graviditet, så håbede der var mindre ligamentsmerter denne gang, men nej �� Er der nogen der har gode råd til ligamentsmerter? Grundet tarmsygdom må jeg ikke tage ipren og lignende 

Tænker du ikke at det kan være noget med bækkenet at gøre? Eller forbindes det ikke i de smerter du har? 

Har du prøvet varmepude og ro? 

Anmeld Citér

11. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tænker du ikke at det kan være noget med bækkenet at gøre? Eller forbindes det ikke i de smerter du har? 

Har du prøvet varmepude og ro? 

Det sidder nederst i maven, og hjælper ved at ligge ned. Problemet er bare med en fire-årig er det ikke det nemmeste at få lov til, og slet ikke da han ikke kender årsagen 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det sidder nederst i maven, og hjælper ved at ligge ned. Problemet er bare med en fire-årig er det ikke det nemmeste at få lov til, og slet ikke da han ikke kender årsagen 

Nej det kan jeg godt se. Prøv med en varmepude. Har du arbejde? 

Anmeld Citér

12. maj 2018

san

Jeg troede ligamentsmerter var noget man fik, når man lavet en bevægelse, så kunne der opstå smerter i nogen sek. Og så er det overstået. Forbi ledbåndene skal give sig, så det holder barnet der hvor det skal være... Er jeg helt galt på det? sådan nogen smerter har jeg nemlig, og det hjælper bare lige at stå stille 2 sek. Så er det overstået og jeg kan forsætte som før  

Anmeld Citér

13. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det kan jeg godt se. Prøv med en varmepude. Har du arbejde? 

Ja, må prøve det

Ja, har 37 timer pr. Uge, men heldigvis kontorarbejde. 

Anmeld Citér

13. maj 2018

Anonym trådstarter

san skriver:

Jeg troede ligamentsmerter var noget man fik, når man lavet en bevægelse, så kunne der opstå smerter i nogen sek. Og så er det overstået. Forbi ledbåndene skal give sig, så det holder barnet der hvor det skal være... Er jeg helt galt på det? sådan nogen smerter har jeg nemlig, og det hjælper bare lige at stå stille 2 sek. Så er det overstået og jeg kan forsætte som før  

Man kan også have ligamentsmerter uden at lave noget. Jeg døjede rigtig meget med det i sidste graviditet og nu også denne ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.