Hej alle,
nu nærmer min fødsel sig (forhåbentlig
). Jeg har termin i morgen, og vi venter (u)tålmodigt på, at vores pige melder sin ankomst!
Jeg har gennem hele min graviditet tænkt, at jeg i hvert fald ikke ville blive sådan en, der ville være utålmodig med at hun skulle komme, og håbe hver dag, at NU sker det, for jeg har haft en fantastisk graviditet. Selvfølgelig har det været hårdt til tider, men intet jeg ikke vil gå igennem igen senere i mit liv 
Mit “problem” er bare, at jeg INGEN tegn har på, at fødslen nærmer sig. Jeg ved godt det er helt normalt, at gå over tid når man er førstegangsfødende, men seriøst.. Ingen tegn?? Min slimprop er ikke gået, og jeg har ikke haft tegnblødning (har slet ikke haft én eneste form for blødning gennem min graviditet) - jeg begynder helt at tvivle på om hun overhovedet kommer ud 
Så jeg går bare og håber, at vandet lige pludselig går, eller veerne starter helt spontant. 
Så mit spørgsmål til jer er:
Er der nogle som oplevede det samme som mig? Altså, slet ikke have nogle tegn på fødsel overhovedet, og så pludselig gik der gang i den? Hvor langt henne var I da det skete, og hvordan startede den (veer/vandafgang)? 
Jeg håber I vil dele jeres erfaringer med utålmodige mig, selvom jeg godt ved, at alle fødsler starter forskelligt 
Anmeld
Citér