Manglende ÆL og snerter efter udtagelse af spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2018

Anonym trådstarter

Godmorgen :-) 

Jeg fik fjernet min hormonspiral d. 5 April, og har siden der, haft ondt i mit underliv. Det føles som milde menssmerter eller ÆL-smerter. Er der andre der har oplevet det? 

Andet “problem” er, at jeg endnu ikke har fået ÆL. Før jeg fik spiral, havde jeg en cyklus på mellem 23 og 25 dage, men grundet udeblivelE af mens da jeg havde spiral, er jeg endnu ikke sikker på hvordan min cyklus er nu. Jeg havde første blødningsdag den 23. April og sidste blødningsdag den 26. April. Jeg startede med at tage ÆL-test 29. April og har taget tests hver dag lige siden, og ingen har været positive. 

Kan jeg stadig nå at få det? Eller får jeg bare ikke ÆL denne gang? :-( 

Hilsen en, der inderligt ønsker baby.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2018

FruSteffensen

Sådan en hormonspiral kan virkelig fucke din cyklus op. Jeg gik i hvert fald 18 måneder med unormalt lange (35-55 dage) cyklusser inden det blev nogenlunde normalt med en 28-29 dage igen. Hvor normal den oplevelse er, ved jeg ikke. Jeg håber du slipper nemmere - især når du gerne vil være gravid.

Om du vil blive ved med at teste er jo op til dig selv, men jeg ville nok personligt droppe det et par cykli og se hvad der skete. Hvis du skal teste hver dag i 45 dage før den bliver positiv, bliver du skør (og fattig).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.