Erfaringer Detur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaringer med dem? Overvejer at bestille rejse derfra til sommer. Har dog aldrig hørt om dem og er vant til at rejse med de mere kendte selskaber

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Overvejer at bestille rejse derfra til sommer. Har dog aldrig hørt om dem og er vant til at rejse med de mere kendte selskaber

Prøv at tjekke dem ud på trustpilot....de opstod da Tyrkieteksperten gik konkurs for en del år siden. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Prøv at tjekke dem ud på trustpilot....de opstod da Tyrkieteksperten gik konkurs for en del år siden. 

Ahh det er dem - har tjekket på Truspilot - der er dog meget blandet anmeldelse. Går meget på forsinkelser og dårlige guider 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Fitmommyherning

Jeg har rejst med dem 1 gang og har kun gode anmeldelser.

Anmeld Citér

8. maj 2018

God-mor

Anonym skriver:

Vi har rejst med dem, og har fint tilfredse. Min bedste oplevelse med rejseselskaber er dog TUI. 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Vi har rejst med dem, og har fint tilfredse. Min bedste oplevelse med rejseselskaber er dog TUI. 

Plejer også at bruge Tui og har aldrig haft noget at brokke mig over så måske jeg bare burde holde mig til dem blev bare lige lidt fristet lidt af de billigere priser

Anmeld Citér

8. maj 2018

God-mor

Anonym skriver:

Plejer også at bruge Tui og har aldrig haft noget at brokke mig over så måske jeg bare burde holde mig til dem blev bare lige lidt fristet lidt af de billigere priser

Ja de er billige Detur. Syntes dog man får mere får penge med TUI. Servicen er noget højere i forhold til guider og information generelt. Hvor vil i gerne rejse hen? 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ja de er billige Detur. Syntes dog man får mere får penge med TUI. Servicen er noget højere i forhold til guider og information generelt. Hvor vil i gerne rejse hen? 

Tror vi er kommet frem til et sted i Grækenland - har kigget mest på Kreta og Rhodos 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.