Update på: Drikker min kæreste for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg vil bare lige fortælle at jeg skrev et brev til min kæreste hvor jeg forklarede problemet som jeg så det mht hans drikkeri. Mente det var bedre på den måde end bare at snakke med ham. På den måde føles det ikke som et angreb. Og nu skal i bare høre:

Til min store overraskelse, da han havde læst mit 3-siders lange tætskrevne brev kiggede han på mig og sagde: "Ved du hvad? Det du har skrevet er fuldstændig rigtigt." Det der fik ham til at åbne øjnene var især at jeg havde skrevet det med de kommende børn, at jeg simpelthen ikke kunne risikere eller tage den chance bare at tro på hvad han sagde nu, altså at til den tid ville det stoppe. Er faktisk bare så stolt af at han har erkendt det. Er så glad på hans vegne men selvfølgelig også på mine.

Vil bare lige dele det med jer, når nu i blev indviet i den første del

Og endnu engang tusind tak for alle de gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

ekzunz

Det er jo skønt at han har erkendt at der er et problem.

Men det stopper jo ikke der. Nu skal han/i så også finde ud af hvordan i vil løse det problem. I er nået et langt stykke - men der er jo stadig lang vej igen.

Held og lykke

Anmeld

14. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg ved det Han var en tur til psykologen idag for den depression han døjer med og han tog det også op med ham. Men tror faktisk inderligt på, at jeg fik grebet ind i tide - altså inden det udviklede sig til det der var værre. Ved godt det kan virke naivt, men har skam også tænkt mig at holde øje med ham. Har også sagt til ham at hvis det ikke virker det her, så må jeg gå til hans mor. Jeg ved at han nødigt vil have hun skal vide det, for han kan ikke lide når hun er bekymret.

Og tak for held og lykke

Anmeld

14. oktober 2009

Mor.sander

Anonym skriver:

Jeg vil bare lige fortælle at jeg skrev et brev til min kæreste hvor jeg forklarede problemet som jeg så det mht hans drikkeri. Mente det var bedre på den måde end bare at snakke med ham. På den måde føles det ikke som et angreb. Og nu skal i bare høre:

Til min store overraskelse, da han havde læst mit 3-siders lange tætskrevne brev kiggede han på mig og sagde: "Ved du hvad? Det du har skrevet er fuldstændig rigtigt." Det der fik ham til at åbne øjnene var især at jeg havde skrevet det med de kommende børn, at jeg simpelthen ikke kunne risikere eller tage den chance bare at tro på hvad han sagde nu, altså at til den tid ville det stoppe. Er faktisk bare så stolt af at han har erkendt det. Er så glad på hans vegne men selvfølgelig også på mine.

Vil bare lige dele det med jer, når nu i blev indviet i den første del

Og endnu engang tusind tak for alle de gode råd

Ej hvor dejligt for jer! Tillykke med det

Anmeld

14. oktober 2009

4xGreve

ej det var da dejligt, håbere som du siger at du fik grebet ind i tide og få løst problemet til bunds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.