Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften I morgen lover de 24 grader. Jeg er i tvivl om hvad min søn skal have på i dagpleje i morgen. Han er 2 år gammel og kan ikke rigtig selv give udtryk for hvis han fryser eller har det varmt. Jeg tænker han skal have lange bukser på uanset hvad - er så i tvivl om han skal have en kortærmet eller en langærmet body på. Jeg plejer at vurdere hans påklædning udfra min egen men jeg kan sagtens have en del tøj på selvom der er 24 grader så det er svært for mit at vurdere.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Godaften I morgen lover de 24 grader. Jeg er i tvivl om hvad min søn skal have på i dagpleje i morgen. Han er 2 år gammel og kan ikke rigtig selv give udtryk for hvis han fryser eller har det varmt. Jeg tænker han skal have lange bukser på uanset hvad - er så i tvivl om han skal have en kortærmet eller en langærmet body på. Jeg plejer at vurdere hans påklædning udfra min egen men jeg kan sagtens have en del tøj på selvom der er 24 grader så det er svært for mit at vurdere.
Min søn er 2 år og 9 måneder. Han får shorts og t-shirt på og så skifter pædagogerne ham hvis han bliver kold. Han har lande bukser og bluse i vuggestuen
Min 2 årige får et par lange bukser og en t-shift. Her får vi 21 grader ☺️
jeg ville give kort body og tynd cardigan over.
og ligeledes tynde bukser. Ikke cowboy eller lign.
Altså det kan jo godt være lidt køligt fra morgenstunden, så jeg ville give lange bukser på. Og så nok en kortarmet body og en langærmet trøje og så sørge for at der er et par shorts med. Så kan trøjen jo hives af hvis det er meget varmt.
Hejsa
Min datter på 1 år får en tynd langærmet kjolebluse på og strømpebukser. Jeg kunne også finde på at give hende kortærmet på og så med en cardigan/sweatshirt udover, som kan komme af når det er meget varmt. Jeg giver hende dog lange bukser/strømpebukser på :-)
Min datter får shorts/nederdel og t-shirt på. De er ude fra jeg afleverer (kl 9) i børnehaven, så hun får hurtigt varmen, selv hvis det er lidt køligt. Ellers har hun ekstratøj liggende, så hun kan tage en bluse på hvis hun fryser.
Jeg afleverer kl 9 og umiddelbart får mine børn lange bukser og langærmet body på og så shorts og t-shirt med (1 år og 2 år)
Korte ærmer og tynde lange bukser.
Jeg ville ikke bryde mig om lange ærmer og ville derfor ikke give det på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128