Hvor meget tøj fået jeres børn på imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.913 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2018

Anonym trådstarter

Godaften �� I morgen lover de 24 grader. Jeg er i tvivl om hvad min søn skal have på i dagpleje i morgen. Han er 2 år gammel og kan ikke rigtig selv give udtryk for hvis han fryser eller har det varmt. Jeg tænker han skal have lange bukser på uanset hvad - er så i tvivl om han skal have en kortærmet eller en langærmet body på. Jeg plejer at vurdere hans påklædning udfra min egen men jeg kan sagtens have en del tøj på selvom der er 24 grader så det er svært for mit at vurdere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Godaften �� I morgen lover de 24 grader. Jeg er i tvivl om hvad min søn skal have på i dagpleje i morgen. Han er 2 år gammel og kan ikke rigtig selv give udtryk for hvis han fryser eller har det varmt. Jeg tænker han skal have lange bukser på uanset hvad - er så i tvivl om han skal have en kortærmet eller en langærmet body på. Jeg plejer at vurdere hans påklædning udfra min egen men jeg kan sagtens have en del tøj på selvom der er 24 grader så det er svært for mit at vurdere.

Min søn er 2 år og 9 måneder. Han får shorts og t-shirt på og så skifter pædagogerne ham hvis han bliver kold. Han har lande bukser og bluse i vuggestuen 

Anmeld Citér

6. maj 2018

AlwaysAno

Min 2 årige får et par lange bukser og en t-shift. Her får vi 21 grader ☺️

Anmeld Citér

6. maj 2018

esioul

Anonym skriver:

jeg ville give kort body og tynd cardigan over. 

og ligeledes tynde bukser. Ikke cowboy eller lign. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

Altså det kan jo godt være lidt køligt fra morgenstunden, så jeg ville give lange bukser på. Og så nok en kortarmet body og en langærmet trøje og så sørge for at der er et par shorts med. Så kan trøjen jo hives af hvis det er meget varmt. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Nel

Hejsa

Min datter på 1 år får en tynd langærmet kjolebluse på og strømpebukser. Jeg kunne også finde på at give hende kortærmet på og så med en cardigan/sweatshirt udover, som kan komme af når det er meget varmt. Jeg giver hende dog lange bukser/strømpebukser på :-)

Anmeld Citér

6. maj 2018

Christabelle

Min datter får shorts/nederdel og t-shirt på. De er ude fra jeg afleverer (kl 9) i børnehaven, så hun får hurtigt varmen, selv hvis det er lidt køligt. Ellers har hun ekstratøj liggende, så hun kan tage en bluse på hvis hun fryser.

Anmeld Citér

6. maj 2018

Soonmom

Jeg afleverer kl 9 og umiddelbart får mine børn lange bukser og langærmet body på og så shorts og t-shirt med (1 år og 2 år) 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Babilooo

Korte ærmer og tynde lange bukser. 

Jeg ville ikke bryde mig om lange ærmer og ville derfor ikke give det på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.