Sommer must-haves

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2018

HeMakesMe

Så er det ved at være sommer og jeg kunne godt tænke mig at høre jer andre mødre ad: hvad er must-haves for jer henover sommeren?

Min søn er 1 år og sidste år var han bare en lille bitte baby og det blev vist heller aldrig rigtigt sommer.

Indtil videre er der investeret i en blød bomuldssolhat fra Joha (den er godt nok lækker og han kan godt selv lide den - den får i hvert fald lov til at blive siddende), solcreme, 2 par shorts (som jo nærmest er lange bukser til sådan en lille størrelse ) og det er vist det...!
Inden jeg går ud og køber alt muligt, jeg ikke får brug for, så vil jeg gerne høre jer:

Hvad kan I ikke undvære?

Vi har ikke særlig meget, da han lige er rykket en størrelse op, så skal have anskaffet en hel sommergarderobe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2018

Nogensmor??

HeMakesMe skriver:

Så er det ved at være sommer og jeg kunne godt tænke mig at høre jer andre mødre ad: hvad er must-haves for jer henover sommeren?

Min søn er 1 år og sidste år var han bare en lille bitte baby og det blev vist heller aldrig rigtigt sommer.

Indtil videre er der investeret i en blød bomuldssolhat fra Joha (den er godt nok lækker og han kan godt selv lide den - den får i hvert fald lov til at blive siddende), solcreme, 2 par shorts (som jo nærmest er lange bukser til sådan en lille størrelse ) og det er vist det...!
Inden jeg går ud og køber alt muligt, jeg ikke får brug for, så vil jeg gerne høre jer:

Hvad kan I ikke undvære?

Vi har ikke særlig meget, da han lige er rykket en størrelse op, så skal have anskaffet en hel sommergarderobe.

Da mine var i den alder brugte de body om sommeren, andet var for varmt.

Anmeld Citér

6. maj 2018

Soonmom

Vi har Sommerdragter, shorts, t-shirt og kortærmet body. Vi har tre sommerhatte, så der ligger en fast i dagpleje og en fast herhjemme og så en der bliver brugt som den primære (den primære er en lidt dyrere en med uv 50 og de to andre er bare nogen fra H og m) (min den ældste får soleksem, så både ham og lillebror får solhat på så snart solen viser sig

Anmeld Citér

6. maj 2018

100%anonym

HeMakesMe skriver:

Hvad kan I ikke undvære?

Min søn er sommerdreng fra august. Jeg var meget glad for Sommerdragter til ham. Altså heldragter med korte ærmer og ben også med knapper hele vejen igennem. 

Så selvfølgelig solhat og solcreme som du nævner. Og så et solsejl til barnevognen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.