Hvorhen og hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2018

Jegkiggerpåfugle

Hej baby.dk forum

håber i kan hjælpe, sagen er den at vi tænker ferie til et varmt sted sidst i september, først i oktober og derfor synes jeg det er en jungle at finde hoved og hale i hvad der er godt. Vi er en familie på 4 hvor i der er to børn på forholdsvis 3 og 4 år når rejsetidspunktet rammes. 

Vi var sidste år og i år ude og rejse med spies. Det gjorde vi primært pga af Lollo og Bernie klubben spies tilbyder. Vi var mega tilfredse sidste år på gran canarie men i år i tyrket i antalya er vi ikke just imponeret. Vi er pool og all inklusive interesseret! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2018

Babilooo

Lollo og Bernie på Kreta eller Mallorca

Anmeld Citér

5. maj 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi var på mallorca sidste år i starten af oktober. Det var 25-27 grader hver dag. Jeg ved Spies har et hotel i Alcudia hvor der også er lollo og Bernie klub. Det ligger helt ud til stranden.

Anmeld Citér

5. maj 2018

Jegkiggerpåfugle

Jeg synes der er kæmpe forskel på hvilket Lollo og Bernie hotel vi er på i Tyrkiet har vi 3 dage inde i ferien ikke set skyggen af Lollo og Bernie ved hverken pool eller morgenmad - hvor imod vi på gran canaria så dem 7-8 gange dagligt  jeg kan roligt sige jeg er skuffet på mine børns vegne / vi har ikke snakket om andet end Lollo og Bernie siden jul

Anmeld Citér

5. maj 2018

Snoopy77

Spies hotel i Cala Bona på Mallorca var lollo og Bernie dagligt ved poolen, hvis det har betydning. Det er lidt billigere end Alcudia men der ligger ingen strand lige ved døren. Og undgå at bo i hovedbygningen 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Jegkiggerpåfugle

Snoopy77 skriver:

Spies hotel i Cala Bona på Mallorca var lollo og Bernie dagligt ved poolen, hvis det har betydning. Det er lidt billigere end Alcudia men der ligger ingen strand lige ved døren. Og undgå at bo i hovedbygningen 

Strand er ikke noget vi benytter os af  

Jeg har kigget på Mallorca overvejer dette havde godt nok tænkt hovedbygning - var der mange mennesker da?

Anmeld Citér

8. maj 2018

Snoopy77

Jegkiggerpåfugle skriver:

Strand er ikke noget vi benytter os af  

Jeg har kigget på Mallorca overvejer dette havde godt nok tænkt hovedbygning - var der mange mennesker da?

Bygningen er konstrueret som en aula på en skole fx. Med et stort åbent rum i midten og værelser hele vejen rundt nogle etager op. Det giver rigtig meget larm  jeg ville vælge en af de andre bygninger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.