Hjælp til kjolevalg som bryllupsgæst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2018

Anonym trådstarter

Min mand og jeg er inviteret til bryllup her midt i maj, hvor dress-coden er smart casual. Jeg vil gerne have en lang kjole på, men kan ikke finde ud af om denne er for fin? Det skal holdes på et finere hotel. Jeg vil desuden være ca. 10-11 uger henne i 2. Graviditet, så maven er heller ikke til at skjule længere, men tror I ikke kjolen vil kunne sidde nogenlunde pænt, selvom man kun ser kagetyk ud? 

Hvis I har andre forslag må i gerne sende links med kjoler ☺️ Jeg er alm. Af bygning og 161 cm høj. Jeg har lidt brede skuldre.

Jeg er anonym da der ikke er mange der ved jeg er gravid og gerne vil skjule det lidt endnu ☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Den er super flot, jeg tro den vil passe fint. 

Anmeld Citér

4. maj 2018

csigvard

Jeg vil også mene, at sådan en kjole er fantastisk til et bryllup.. Ikke for smart, men lige tilpas 

Anmeld Citér

4. maj 2018

Soonmom

Altså hvis temaet er smart casual, synes jeg den er alt for overdressed 

Hvis du kun er 10-11 uger henne til den tid, er det da slet ikke sikkert du har mave på endnu? Så vil mene at den sagtens kan skjules hvis du ønsker det  

Anmeld Citér

5. maj 2018

Babilooo

Flot kjole. 

Men man bør ikke have sort på til et bryllup. 

Anmeld Citér

5. maj 2018

Babilooo

Når du ikke er højere (er selv 10 cm lavere), så ville jeg vælge en A shaped kjole i lysere farver. 

Jeg synes selv lange kjoler kan blive tunge at se på  - fordi jeg ikke er høj.

Anmeld Citér

5. maj 2018

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Den er vildt flot!! Men ved ikke om den blir for lang til dig når du ikke er så høj. 

Måske en A formet kjole også kunne være smart. Jeg er selv 167cm og elsker sådanne lange kjoler der. Er også selv gravid 10+1 så jeg kunne sagtens finde på at købe samme slags kjole. Du kan ihvertfald sagtens have den fine blå kjole på til et sommerbryllup

Anmeld Citér

5. maj 2018

Babilooo

Ej - den er jo mørkeblå  tog fejl

men synes stadivæk den er lidt mørk til et sommerbryllup og lidt lang til din højde. 

Anmeld Citér

5. maj 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mega fed kjole, som jeg tænker du sagtens ka vælge! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.